زیباکلام نمایه

حتی اگر چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان هم تایید صلاحیت شوند، آنها هیچ شانسی برای کسب رای مردم و پیروزی ندارند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با تابناک تصریح کرد: با توجه به عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم، هیچ امیدی برای موفقیت آنها در انتخابات مجلس آینده وجود ندارد. او با بیان اینکه هیچ مشارکتی در انتخابات نخواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی‌شان هستند، حتی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشوند و چهره‌های شاخص این جریان در انتخابات شرکت کنند هیچ امیدی به پیروزی آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

زیباکلام: نباید تسلیم موج استعفای گِل‌گیر نظام شد

دعای زیباکلام برای روحانی؟!


زیباکلام خاطرنشان کرد: کارنامه ضعیف اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در راستای تحقق مطالبات مردم و توجه به دغدغه‌های آنها بستر نامناسبی را در جهت اعتماد مجدد مردم به آنها فراهم کرده است. وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در وضعیت فعلی هیچ شانسی برای کسب موفقیت در انتخابات مجلس ندارند از این رو در این زمینه و بستر بدون شک شرایط برای پیروزی رقبای دیرینه آنها یعنی اصولگرایان فراهم است. وی گفت: بدون شک مجلس آینده متعلق به نمایندگان اصولگرا است و تنها تعداد اندک‌شماری از اصلاح‌طلبان در قوه مقننه آینده حضور خواهند داشت که این اقلیت ناچیز به طور حتم فرصت و مجالی برای عرض اندام در مقابل رقبای خود پیدا نخواهند کرد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • تاج - عمامه IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    جونم قبلا مَردُم بود حالا شده مُردَم
  • سید IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    6 1
    متأسفانه اغلب مردم در انتخابات یکی دو دوره قبل اغوا شده و حماقت اصلاح طلبان تهوع آور را متوجه نشده اند و گمان نمی کردند که این جماعت ابله با پیروزی در انتخابات شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، کشور را به چه فلاکتی می رسانند و ما واقع بینان و حقیقت جویان مخالف این قبیله هم مجبوریم به پای انتخابشان بسوزیم!
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      2 0
      از امروز دوگانه ی حجاب، معیشت، کنسرت، آزادی، استادیوم و و و شروع میشه.. اجازه ندید مردم فریب این جماعت رو بخورن، مشکل اینا با نظام و انقلاب نیست، مسئله خود ایران هست..!!
    • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      2 1
      واقع بین یا تهوع آور؟ مساله این است (
    • سید IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      1 0
      خطاب به 9:54 ــ طبق مصوبه شورای عالی اصلاح طلبان، اصطلاح تهوع آور فقط مختص اصلاح طلبان تهوع آور است و از لحاظ حقوقی به جز این قبیله هیچ کس حق به کار بردن آن برای دیگری را ندارد و در صورت تخلف از طریق مراجع بین المللی پیگیری خواهد شد! افتاد!؟!؟!؟
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    جاي تاسف است كه جبهه انقلاب به نظرات دلقكان سياسي روي خوش نشان مي دهند....بايد با تمام توان از عمل گرايان غرب زده انتقاد آزاده كرد و مطالبات محرومان را در سطح عمومي دنبال كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس