کد خبر 1023894
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
محمدحسن انصاری فرد کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون به ایران بر می‌گردد و مشکلی با او نداریم.

 به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد بعد از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بسیار خوشحالیم که صدرنشین هستیم. این نتیجه لطف خدا و کادر فنی و بازیکنان است. ان شاءالله با همین همدلی می رویم برای قهرمانی.

 

وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت گابریل کالدرون و ناراحتی های او تاکید کرد: کالدرون یک مقدار گلایه داشت که پیش از فصل راجع به پاداش هایش صحبت های شفاهی شده بود. این پاداش را به هیات مدیره بردیم و مصوب کردیم چون مجوز هیات مدیره را می خواست. قسط اول قرارداد کالدرون را هم شب گذشته دادیم. برای قسط دوم هم امشب جلسه داریم و ببینیم چه کار می توانیم کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل تصریح کرد: شب گذشته در هتل جلسه ای برای جذب بازیکنان جدید داشتیم و دو سه گزینه مدنظرش را مورد توجه قرار دادیم و مذاکره کردیم. ان شاءالله بتوانیم بازیکن مدنظرش را بیاوریم.

بیشتر بخوانید:
 

ناراحتی شدید کالدرون در نشست خبری: دروغ بس است؛ من احمق نیستم!/ بازیکن خارجی نمی‌خواهم

انصاریفرد در خصوص اینکه کالدرون از نبود صداقت در باشگاه گلایه کرده بود، گفت: ما الان با هم متحد و همدل هستیم. ان شاءالله با همین بحث برویم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا گابریل کالدرون بعد از سفر به آرژانتین به ایران بر می گردد؟ گفت: بله بر می گردد. بلیت برگشتش را گرفتیم و مشکل خاصی نیست. ان شاءالله انتظاراتش را برآورده کنیم. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 0
    ممدسن جون معلومه که بر میگرده، این داستانها رو هم جنابعالی درست کردی که فشار از رو تیمت کم بشه بخاطر بی مشکل بودن تیمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس