حسان دیاب نمایه

نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان بر پایبندی خود به اصل مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، عماد مرمل از اصحاب رسانه لبنان در مقاله ای در روزنامه الجمهوریه به نقل از حسان دیاب نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان نوشت که وی در مجالس خصوصی خود بر این نکته تاکید کرده است که بهره برداری از جایگاه نخست وزیری برای تبدیل شدن به یک رهبر سیاسی یا سنی برایش مطرح نیست و چنین خواسته ای در مقاصد و اهداف وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

برهم صالح برای صرفنظر از استعفا یک هفته وقت دارد

انتقاد گردان‌های حزب‌الله عراق از «برهم صالح»

دیاب تاکید کرده است: من برای یک ماموریت نجات بخش محدود آمده ام و تنها دغدغه ام، موفقیت در انجام این وظیفه ملی است که نمی خواهم چالشی برای کسی باشد.

بر اساس نقل قول مرمل، دیاب بر مجموعه ای از اصول بزرگ از جمله هویت عربی فراتر از جبهه بندی ها تاکید کرد که شامل حال سوریه و عربستان و مصر و امارات و دیگر کشورها می شود و این گفته در پایبندی به مقاومت در برابر رژیم اسرائیل و رد هرگونه شک و تردید در این زمینه به او منتسب شده که گفته است: فرزند بیروت کسی نیست که از او درباره هویت عربیش یا پایبندی اش به اصل مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی سوال شود.

تاکید عون بر حفظ هوشیاری برای مقابله با نامنی

رئیس جمهور لبنان نیز امروز در دیدارش با فرمانده ارتش و سایر مسئولان نظامی خواهان حفظ هوشیاری نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه خلل امنیتی شد.

میشل عون همچنین از نیروهای امنیتی خواست تا به ادامه مبارزه با فساد و حل و فصل خلل ها براساس اختیارات خود با چشمان بیدار عمل کنند.

ژنرل ژوزف عون فرمانده ارتش لبنان نیز بعد از دیدار با میشل عون رئیس جمهور در کاخ بعبدا در شرق بیروت گفت: ارتش به مسئولیت هایش و تاکید بر صلح و امنیت داخلی و جلوگیری از فتنها با هر اندازه جانفشانی ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    بیچاره نتانیاهو. آقا بیا این سرمایه هات رو از خاک ایران ببر بیرون :)))))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس