کد خبر 1023811
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
محمد ایمانی

مدیریت شهری را بلد نیستند، عذرخواهی از و استعفا را هم بلد نیستند؟! برای کاری نمی کنند جز نق زدن و روی اعصاب مردم راه رفتن؟ مردم گروگان این جماعت پرگو و بی کفایت نیستند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

معاون شهردار و این قدر مرخص؟ جوری توییت زده که انگار بیرون از شهرداری است و اندازه یک سوپور هم مسئولیت ندارد!

بیشتر بخوانید:

دو دروغ بزرگ سر سپردگان FATF

شورای شهر مدعی اصلاح طلبی در کمتر از دو سال، سه شهردار عوض کرد و اغلب دوره مسئولیت را به سیاسی کاری در حد تغییر اسم خیابان ها به نام فلان خواننده و بازیگر گذراند، یا دم از پولی کردن بزرگراه ها و صندلی اتوبوس ها زد.

باران و برف می آید و هوا را تازه می کند، حضرات مردم را با راهبندان و ترافیک و سیلاب تنها می گذارند. باران نمی آید، باز هم مردم هستند و این بار گرفتار آلودگی! این وسط مدیران شهرداری چه کاره اند؟ فقط باید حقوق های بالا و فوق العاده و اضافه کار و حق ماموریت و ... بگیرند؟ بعدش هم بنشینند پای توییت بازی و از موضع منتقد و نظریه پرداز توییت در کنند؟!

مدیریت شهری را بلد نیستند، عذرخواهی از و استعفا را هم بلد نیستند؟!  برای کاری نمی کنند جز نق زدن و روی اعصاب مردم راه رفتن؟ مردم گروگان این جماعت پرگو و بی کفایت نیستند.

محسن هاشمی: قالیباف در بحث BRT جسارت داشت و اتوبوس‌ها را وارد کرد. جسارت در مدیریت بسیار مهم است. حناچی بیش از اندازه می ترسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس