بهمن

سخنگوی سازمان آتش نشانی آخرین جزئیات سقوط بهمن در کوه های توچال تهران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات سقوط بهمن در کوهای توچال گفت: ساعت ۱۱ و ۴ دقیقه امروز مردم از سقوط بهمن در بخشی از مسیر تله کابین توچال خبر دادند (نه در مسیر پیاده روی اصلی خارج از این مسیر) در محدوده بین ایستگاه ۲ و ۵ بخشی از برف ریزش کرده و مردم اعلام کرده اند که احتمالا کسانی زیر برف گرفتار شده اند.

ملکی در ادامه گفت: این اطلاعات درباره گرفتار شدن افرادی در زیر برف دقیق نیست و تا زمانی که عوامل اورژانس اعلام نکنند نمی‌توانتیم نظر دقیقی در این باره بدهیم.

ببینید:

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: سه تیم آتش نشانی به محل اعزام شده اند و هم اکنون به محل حادثه رسیده اند، ولی چون نقطه مورد نظر کور است و ارتباط بی سیمی برقرار کردن سخت است منتظر اطلاعات دقیقتری هستیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین با اشاره به اینکه تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی پنج شنبه و جمعه هر هفته  در توچال مستقر است افزود: این تیم به همراه یک تیم دیگر از ولنجک نیز در حال اعزام به این محل هستند.

حسین سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در گفت وگوی زنده شبکه خبر آخرین جزئیات سقوط بهمن در کوه های توچال تهران گفت: این حادثه در ایستگاه ۵ توچال رخ داده است و شواهد حاکی از این است که ۴ نفر در این حادثه سقوط بهمن گرفتار شده اند که ۲ نفر مصدوم شده اند و امیدواریم تعداد نفرات همین تعداد باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس