کد خبر 1023746
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
عکس/ برد پرسپولیس مقابل سایپا

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکلات به وجود آمده بین گابریل کالدرون و پرسپولیس اظهارداشت: مدیریت قبلی پرسپولیس بدترین ضربه را به سیستم مالی پرسپولیس زد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده راجع به عملکرد گابریل کالدرون با پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس شروع خوبی با کالدرون نداشت. او می توانست در هفته های ابتدایی با سیستم برانکو بازی کند اما این کار را انجام نداد. به هر حال او اصرار به تاکتیک خودش را داشت تا بتواند با ایجاد تغییرات متوالی، تمام بازیکنان را بازی دهد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: پرسپولیس زیبا بازی نمی کند اما امتیاز می گیرد. به هر حال در فوتبال روز دنیا همه چیز به نتیجه معطوف شده است. روند فنی پرسپولیس کاملا پیشرفت داشته است . این تیم می تواند در لیگ برتر و جام حذفی نیز به خوبی کارش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال رسیدن به صدر

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران تصریح کرد: بازی سخت و دشواری برای پرسپولیس خواهد بود. این تیم می خواهد با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس بازی کند و قطعا به فکر کسب امتیاز خواهد بود. من فکر می کنم وقتی نیم فصل به روزهای آخر می رسد باید  روی مسائل روحی یک تیم کار کرد.

داداش زاده در خصوص مشکلات به وجود آمده بین کالدرون باشگاه پرسپولیس بر سر مسائل مالی تاکید کرد: باید تعارف را کنار گذاشت. انصاریفرد را کالدرون نیاورده است اما با این حال از او حمایت کرده است و شنیده ام کل پول کالدرون را تا کنون انصاریفرد داده است. مربی خارجی هم حق دارد که پولش را بخواهد. فوتبال حرفه ای همین را می گوید و نباید کسی را زیر سوال برد. نمی شود از کالدرون انتظار داشت که مثل ایرانی ها رفتار کند. مدیریت قبلی پرسپولیس بدترین ضربه را به سیستم مالی پرسپولیس زد. انصاریفرد باز هم باید مدیریت کند تا کالدرون را نگه دارد. اکنون هم فکر می کنند برخی ها شیطنت می کنند که دلال هستند و کالدرون را می خواهند رو در روی مدیرعامل باشگاه قرار دهند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و فکر می کنم کالدرون باید تا جمعه اجازه ندهد مشکلی در تیمش به وجود بیاید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    1 0
    آقا آخه مشکل کجا بود، اینا همش فیلمیه که سناریو اون تو جلسه کال درون و ممدسن چند روز پیش نوشته شد که بگن لنگ دچار بحران شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس