کد خبر 1023741
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
علی سامره

پیشکسوت استقلال به جدایی استراماچونی و احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و عملکرد مدیران باشگاه را به نقد کشید.

به گزارش مشرق، علی سامره، پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون نیمکت مربیگری استقلال در اینستاگرامش نوشت: بالاخره تمام شد... البته خیلی وقت پیش تمام شده بود. سناریویی که با دقت و وسواس نوشته شده بود و پایان آن از ابتدای ماجرا مشخص بود، برای هوادار نمایان شد و دیگر نیاز نیست در استرس و اضطراب باشیم؛ از این به بعد غمگین و دلزده ایم. بزرگی استقلال به استراماچونی نبوده و نیست‌؛ اما برای او و استقلال او، هزینه، زمان و خون دل ها خورده شده و حال که زمان برداشت محصول شده است، باید همه خرمن را آتش زد و وعده سرخرمن دیگری داد.

بحث خیانت نیست اما کسانی که نه فوتبالی بودند و نه توان مذاکره داشتند و نه توان مدیریتی، چرا باید در راس باشگاه حضور داشته باشند؟ چرا علیرغم شعارهای بیشمار هواداران بر علیه شان، همچنان صندلی خود را رها نمی‌کنند؟ که البته بیش از آنان وزیر ورزش تقصیر بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:

وکیل استراماچونی استقلال را تهدید کرد

حالا پشت اسم فرهاد مجیدی پنهان شده اند. فرهاد مجیدی اگر مربی خوبی بود چرا انتهای فصل گذشته قرارداد او را تمدید نکردید و روی او سرمایه گذاری نکردید که تیم را خودش ببندد؟ اگر خوب نبود و ترجیح دادید مربی خارجی بیاورید، در این چندماه چه اتفاقی خارق العاده ای برای کیفیت فنی او افتاده که بنا دارید او را جایگزین یک مربی بسیار موفق کنید که چنان توقع ها را بالا برده است که هوادار دیگر هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیرد.

شاید این تیم در ابتدا برای قهرمانی بسته نشد اما به تدریج شخصیت قهرمانی گرفت و همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند خواه با استرا، خواه با هرکس دیگری که جای او بیاید. همواره برای فرهاد عزیز احترام قائل بوده و هستم. او از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال بوده و هست و خواهد بود؛ اما کاش کمی باهوش تر بود و در سناریوی آقایان شریک نمی شد. بازی‌های سختی در پیش روست، اگر قرار است فرهاد مجیدی سرمربی باشد برای او آرزوی موفقیت دارم؛ اما با شرایط و حواشی موجود، امید زیادی به رستگاری استقلال ندارم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 2
    تنها انتقاد کردن و ضربه زدن مشکلات استقلال راحل نمیکند جذب مربی خارجی خوب بوده ولی متاسفانه به علت بد عمل کردن مربی خارجی نمیشود که ادامه بدهد و این به نظر من قطعی است واز میان مربیان داخلی فرهاد مجیدی بهترین گزینه هست کم توقع و محبوب هوادار و بازیکن و همچنین خوش فکر اگر مجیدی در مقام بازیکن توانست خود را در دل هوادار جا کند قطعا در مقام سرمربی هم اینکار را خواهد کرد نگرانی ها بیخود هست مجیدی دست کمی از استرا ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس