کد خبر 1023650
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
پاشازاده

پیشکسوت تیم استقلال گفت: حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال اتفاق خوبی است، اما بهتر است سرمربی تجربه بیشتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در ارتباط با عملکرد تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: شهرداری ماهشهر مقابل تیم پرستاره پرسپولیس نه تنها دست و پا بسته نبود، بلکه در مقاطعی از بازی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از پرسپولیس برتر بازی می‌کرد و نبض کار را در دست داشت.

وی در ادامه در خصوص شرایط خود در تیم فوتبال شهرداری ماهشهر تصریح کرد: وقتی با این تیم چنین فوتبالی ارائه دادیم اگر تیمی در سطح بالاتر به من بدهند، قطعا می‌توانم فوتبال خیلی بهتری را به نمایش بگذارم. امیدوارم مدیران فوتبال ما این دیدارها را ببینند و به مربیان جوان اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر پیرامون داوری بازی تیمش مقابل پرسپولیس افزود: اگر خطای پنالتی روی مهاجم ما گرفته می‌شد، سرنوشت بازی عوض می‌شد.

پاشازاده در مورد حضور احتمالی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال گفت: جوان یا پیر بودن سرمربی مهم نیست، بلکه  کیفیت او اهمیت دارد. حضور مجیدی روی نیمکت استقلال اتفاق بدی نیست اما بهتر است در شرایط فعلی سرمربی باتجربه‌ای به استقلال بیاید. از سوی دیگر اینکه می‌گویند فرهاد مجیدی سرمایه استقلال است و اگر نتیجه نگیرد هوادار علیه او می‌شود، یک شعار است و حرفی حرفه‌ای در فوتبال نیست.

وی در پایان درباره وضعیت استراماچونی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال باید در مورد استراماچونی تصمیم بگیرند. شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که قابل پیش‌بینی نیست. اگر استراماچونی برمی‌گشت و نتیجه می‌گرفت، یک عده می‌گفتند ما پیش‌بینی این اتفاق را کرده بودیم و اگر استقلال بدون استراماچونی به نتیجه دلخواهش برسد، منتقدان استراماچونی مدعی می‌‎شوند که حرف و پیش‌بینی آنها درست بود. در این شرایط نمی‌توان نظری در مورد وضعیت استقلال داد. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    4 6
    امان از حسادت - چی می کند - خوب مگر بوق هستید با اجماع پیشکوستها اورا کمک کنید تا این قدر یک اجنبی از منطقه غروب و غرب عزتتان را لگدمالتان نکند
  • حمید IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 1
    لعنت خدا بر مسئولین ورزشی که هرجی میکشیم از اونهاست!
  • علی CA ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    مجیدی چند تا سابقه ی بازی در لیگ برتر به عنوان سرمربی داره جمعا ۱۰ تا بازی سر مربی بوده که میخوان سرمربیش کنن ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس