کد خبر 1023617
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی به دنبال جدایی رسمی آندره‌آ استراماچونی از استقلال در آستانه پذیرفتن هدایت این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه) رسماً اعلام کرد پرونده بازگشت استراماچونی به ایران مختومه شده است. این باشگاه در بخشی از اطلاعیه‌ای خود با اشاره به پایان وقت‌هایی که به سرمربی ایتالیایی داده بودند، اعلام کرد که با توجه به زمان کم برای ارسال لیست اعضای تیم به AFC و همچنین شروع نقل‌وانتقالات، در اسرع وقت درباره انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال: فرصت استراماچونی به پایان رسید؛ خداحافظ ایتالیایی بهانه‌گیر

طی روزهای گذشته مذاکراتی با فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه اول نیمکت آبی‌پوشان انجام شده بود و او نیز دو دستیار اسپانیایی و یک ایرانی را به‌عنوان نفرات اصلی در کادر فنی خود معرفی کرد. این مذاکرات در صورتی انجام شد که مدیران باشگاه به مجیدی گفته بودند که اولویت اصلی، بازگشت استراماچونی است و اگر به نتیجه نرسیدند، او گزینه اول برای نیمکت آبی‌پوشان خواهد بود. آنها به مجیدی اعلام کرده‌اند که باید یک دستیار ایرانی دیگر که از تجربه خوبی برخوردار است، در کادر فنی او حضور داشته باشد.

غیر از مجیدی، گزینه‌هایی چون اسکوچیچ و پرویز مظلومی نیز مطرح بودند، اما هر کدام بنا به دلایلی حضورشان در جمع آبی‌پوشان منتفی شد. در حال حاضر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه داده‌اند و قرار است تصمیم نهایی خود را برای معرفی سرمربی جدید اعلام کنند. همان‌طور که توضیح داده شد، مجیدی گزینه اصلی است، مگر اینکه اعضای هیئت مدیره تصمیمی غیرمنتظره بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    4 1
    بابا ما به همون اسکوچیچ راضی هستیم. آخه مجیدی رو با کدوم کارنامه می خواین بیارین؟
  • هادی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 1
    تا استرا گفت شنبه میام آقایون باز زهر خودشونو ریختن..بس کنید این سیرکو..دستتون برا هوادرا رو شده..اومدن مجیدی بزرگترین اشتباه عمرشه..شما یه عروسک خیمه شبازی لازم دارید تا راحت دلالی کنید نه سرمربی کاربلد مث استرا..خواسته هوادارا استعفای دست جمعیه هیئت مدیره بی خاصیته
    • هوادار واقعی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
      0 0
      دست‌مریزاد. استفعای دسته جمعی هیئت مدیره. هوادار رو چی فرض کردید؟ تا آقای استراماچونی گفت بلیط بگیرید شنبه میام پای مذاکره، از ترس بدو بدو رفتید نشستید و گفتید ای وای این که برگشت و الان همه چیز لو میره و بیانه صادر می‌کنید؟! خجالت بکشید و دست از سر تیم بردارید خلاص. آقای مجیدی با بازی که اینا راه انداختن خودت رو تو قلب هوادار سیاه نکن. تو باید برگردی به خونه‌ات اما الان نه... به استقلال نیا شماره‌ی۷ معروف استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس