استراماچونی

سرمربی استقلال گفت: اگر مدرکی مبنی بر ادعای من مبنی بر کسر قرارداد و افزایش رقم آن دارند، رو کنند. پیشنهاد کسر مدت قرارداد را خود نمایندگان باشگاه استقلال دادند.

به گزارش مشرق، اخیراً از تهران به استراماچونی خبر دادند باشگاه استقلال مدعی شده این مربی بعد از پیروزی مقابل شهرخودرو تسویه کرد. اگر قراردادش یک ساله نشود نه تنها دیگر روی نیمکت استقلال نمی‌نشیند بلکه حتی لباس ورزشی هم نپوشیده و تیم را تمرین نمی‌دهد. این حرف به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت استراماچونی شده و او را در مقام پاسخگویی قرار داده است. سرمربی استقلال با صراحت تأکید دارد هرگز نگفته قراردادش کم شود و معتقد است: من به هیچ‌کس نگفتم مدت قراردادم کم شود. ۲ هفته قبل از اینکه تهران را ترک کنم به باشگاه گفته بودم دستمزدم را سر وقت بدهید و قرار بود ۱۲ آذر (۶ دسامبر) این پول پرداخت شود، ولی نشد. قبل از آن هم یک برگه به من نشان دادند و گفتند این حواله واریز پول توست، ولی آن هم به حسابم نیامده در واقع با این کارهایشان دیگر جایی برای مذاکره نگذاشتند. اگر مدرکی مبنی بر ادعای من مبنی بر کسر قرارداد و افزایش رقم آن دارند، رو کنند. پیشنهاد کسر مدت قرارداد را خود نمایندگان باشگاه استقلال دادند. در مورد پول هم به من گفتند پول را به طور کامل در ایتالیا سپرده می‌گذاریم و ماهانه به تو می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی فردا به تهران می‌آید؟

استراماچونی همچنین با اشاره به تمایلش برای افشای حقایق برای مردم و رسانه‌ها ایرانی به دوستان و وکلایش گفته است: من در ۴ مرحله از باشگاه تقاضای کنفرانس مطبوعاتی کردم، ولی برایم نگذاشتند و به طرق مختلف مانع می‌شوند. حتی یک بار خودم خواستم با چند روزنامه‌نگار ایرانی ارتباط بگیرم، اما در این مورد هم مقامات باشگاه سد راهم شدند. اول فصل وقتی گفتند مشکل مالی داریم، در نهایت صداقت گفتم؛ هیچ عیبی ندارد. اردوی ترکیه را لغو کنید و از چهره من هم استفاده تبلیغاتی کنید. الان چند روز است که با بازیکنانم تماس می‌گیرند تا آن‌ها را ضد من کنند. ۳ روز است که می‌خواهند بازیکنان را با من دعوا بیندازند، ولی نمی‌دانند من و شاگردانم با هم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم. الان هم آماده سفر به تهران هستم. اگر راست می‌گویند برای من، وکیل و مدیربرنامه‌هایم برای همین روز شنبه بلیت بگیرند تا به تهران بیاییم و در یک کنفرانس مطبوعاتی حرف‌هایمان را بزنیم. بلیت رفت برای شنبه باشد و بلیت برگشت‌مان را هم برای یک‌شنبه بگیرند. من آماده سفر به تهرانم، ولی مسئله اینجاست که همان‌هایی که باعث شدند از ایران بروم الان تلاش می‌کنند تا من برنگردم.

پیغام پاستورلو از پاریس؛ از تهران چراغ سبز بدهند، می‌آییم
پس از شنیدن این نقل قول‌ها از چند مقام مطلع با پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی که در پاریس زندگی می‌کند تماس گرفتیم. پاستورلو ضمن تأیید این مسئله گفت: بله، اگر تمایلی از طرف تهران باشد و چراغ سبز نشان بدهند ما حاضریم به تهران بیاییم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    4 0
    بابا ول کنین این بازی مسخره رو. همه کار دارن میکنن تا تیم رو نابود کنن. زودتر جانشین این عتیقه رو انتخاب کنین. وقت خیلی کمه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    7 0
    این برگرده دیگه استراماچونی قبلی نیست باید قیدشو زد.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    تمام اون شایعات ساخته و پرداخته مافیای کثیف رسانه ای لنگه
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    7 2
    گمون کنم فهمیده ادینزه و الریان قالش گذاشتند و بدون تیم مونده . و تیم بهش تمیدن به جز جز افتاده . الان چسبیده همین استقلال از دستش نره
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
      1 0
      مگه دلال کرواته دکش کنن بدون تیم بمونه
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    8 0
    مرتیکه مربی نما - قدرت جوانی ایرانی شده افتخار این اجنبی بی مقدار
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    3 3
    د بیا اگه راست میگی
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    5 2
    مردک دروغگو
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 2
    فقط استرا
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 1
    میخواستی بیایی تا حالا اومده بودی
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    از نوع شرط و شروط گذاشتنش مبنی بر اینکه شنبه بیام ، یکشنبه برگردم، پول بلیت رفت و یرگشتنم را بدن تا بیام در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کنم!! معلوم است که روی چه خطی حرکت میکند. امیدوارم استقلالیهای عزیز به جای استقلال هوادار استرای متقلب و ریاکار نباشند. این تیم ریشه و قدرت و سوابق درخشانش را مدیون هیچ احدی نیست.
  • اكي IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 2
    بماند كه هيئت مديره بي كفايت بوده ولي اين يارو هم خيلي ناز مي كنه. مجيدي بيا تيم رو جمع كن
  • علی IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    آخی چه زمان وروزم تعیین میکنه واس ما,اونوقت میخای واست جت شخصیمو بفرستم بیاد دنبالت؟؟؟بیای اینجا کلی هزینه ی بلیط بدن که چی بشه ها بیای یه چندتا دروغ دیگه تحویل بدیو بری؟اونوقت موقع ترک تهران اون قول معروفت به کودک هوادار یادت نیومدو فقطوقتی پول اومد تو حسابت یاد قولت افتاد؟هم الان احتمالا دوباره قولی ک دادی یادترفته دیگه ن؟ولی فک کنم بازم بهت پول بدن قولت دوباره یادت بیاد اینبارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس