رئیسی

دادستان پیشوا از سفر سر زده رئیس قوه قضاییه به این شهرستان و بازدید از دستگاه قضایی شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ صبح امروز رئیس قوه قضاییه به صورت از پیش اعلام نشده به شهرستان‌های پیشوا و ورامین سفر کرد.
 
در این سفر، که در ساعات ابتدایی صبح انجام و تا نزدیک ظهر طول کشید، آیت الله رئیسی با حضور در ساختمان‌های دادگستری پیشوا و ورامین از نزدیک با مراجعین دیدار و در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارمندان دستگاه قضایی قرار گرفت.

بر اساس گزارش اولیه ارسال شده، در این دیدارها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستان‌های پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

در مدت حضور آیت الله رئیسی در دو شهرستان پیشوا و ورامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    3 0
    به نظرم بهتر از بازدید سرزده نظر سنجی از مردم در مورد کیفیت حوزه های قضایی هست و فرم نظر سنجی در دادگستریها گذاشته بشه
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
      1 2
      شکر خدا مردم چشم و گوش دارن و دارن عملکرد نهاد های مختلف رو می بینن.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 1
    ببینین اصلاح طلبان یا به عنوان بهتر و حقیقت ماجرا دشمنان ایران چیکار کردن که قوه ی قضاییه باید به مفاسد رسیدگی کنه، کارخونه ها رو راه اندازی کنه، با بیکاری مبارزه کنه. وارد مسائل اقتصادی بشه. این دولت با بیش از 90 درصد بودجه ی کشور چیکاره ست دقیقا؟!!!!!
  • جلال طلایی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 0
    خوبه که تواين مملکت یکنفر دلسوز مردم هست بله یکنفر اما ایکاش توشهرهایی مثل فسا سرزده می امد5
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    0 0
    کاش قضات بومی یک شهرستان رو روی همون شهرستان نزارند مخصوصا شهرستانهای کوچک که اکثرا یا با هم فامیلند یا همسایه یا اشنا هرجوری حساب بکنی بیطرفی قضات نقض میشه ناخواسته چون با یکی رودربایستی داره یا فامیلیت یا همسایه و اشنایی از اقای رئیسی عزیز میخوام این مورد رو هم حل کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس