کد خبر 1023566
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
گرت بیل

پیام تبریک بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به مناسب فرا رسیدن کریسمس به مذاق برخی از هواداران کهکشانی‌ها خوش نیامده است.

به گزارش مشرق، بعد از گذشت 7 سال از پیوستن گرث بیل به رئال مادرید ، او هنوز هم برای تکلم به زبان کشوری که در آن روزگار سپری می‌کند، تمایلی چندانی نشان نمی‌هد.

بارها رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص مادریدی، خودداری بیل از صحبت کردن با هم‌تیمی‌های یا رسانه‌ها به زبان اسپانیایی را مورد انتقاد قرار داده‌اند و این در حالیست که اکثر بازیکنان به محض ورود به تیم جدید تلاش خود را برای تسلط به زبان تیم مقصد انجام می‌دهند.

بال ولزی رئال مادری اما از روزی که تاتنهام را ترک کرد، تلاش خاصی برای انجام این کار انجام نداده است و پیام تبریکش برای فرا رسیدن سال جدید میلادی هم این موضوع را ثابت می‌کند. در ویدئویی که سایت باشگاه رئال مادرید برای تبریک کریسمس به هوادارانش از سوی بازیکنان منتشر کرده، در حالی که تمام بازیکنان رئال مادرید به زبان اسپانیایی پیام تبریک خود را بیان می‌کنند، بیل پیام خود را به زبان انگلیسی می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید از کار خود پشیمان شد

علاوه بر گروهی از هواداران اسپانیایی رئال مادرید، نشریه آ اِس هم یکی از رسانه‌های اسپانیایی بوده است که این حرکت بیل به مذاقش خوش نیامده و در سایت اینترنتی خود نوشته است:«تبریک کریسمس بیل جنجال‌ساز شد و دوباره بحث درباره یادگیری زبان اسپانیولی توسط او را باز کرد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس