کد خبر 1023500
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
حسام‌الدین آشنا

پس از انتشار گسترده این توییت در فضای مجازی، آقای حسام الدین آشنا انتساب این توییت به خود را تکذیب کرده و آن را جعلی عنوان کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی جهان تیغی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: طی روزهای گذشته توییتی منتسب به آقای حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، در فضای مجازی منتشر شد که با انتشار عکسی از میز تزیین شده دیدار روحانی و نخست وزیر ژاپن با هندوانه، مطلبی به شرح ذیل را بیان می کرد:

«یکی از دستاورهای مهم و البته قابل تامل سفر به ژاپن این تصویر بود!! تصویری که نشان داد، برد فرهنگ و تعامل ما بسیار بیشتر از برد موشک‌هایمان بوده و هست!!!»
 
پس از انتشار گسترده این توییت در فضای مجازی، آقای حسام الدین آشنا انتساب این توییت به خود را تکذیب کرده و آن را جعلی عنوان کرده است.

لازم به ذکر است، در این کانال نیز با استناد به این توییت مطلبی را منتشر و از رفتار و نگاه دولت و مخصوصا آقای آشنا به مساله مذاکره و تخریب اقتدار نظامی کشور انتقاد شد. باوجودی که محتوای مطلب مذکور با روح رفتار سیاسی دولت و آقای آشنا در شش سال گذشته در برابر دشمن و مساله اقتدار نظامی کشور، تعارضی ندارد ولی بابت استناد و اشاره به توییت جعلی مذکور - که از جعلی بودن آن بی اطلاع بوده- اخلاقا عذرخواهی شده و مطلب منتشره نیز بدین وسیله اصلاح و تصحیح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    15 2
    درسته جعلی بوده ولی منافاتی با عقاید ایشون نداشته
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    11 1
    البته از افرادی مثل اشنا و ربیعی و جهرمی اینگونه مطالب سخیف بعید نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس