شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه فروش، مشاوره، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه و نظارت تصویری آغاز نمود. شروع رسمی فعالیت شرکت از نمایشگاه جی تکس در سال 2005 بود.

نخستین فعالیت های پرشیا سیستم در زمینه فروش محصولات تحت شبکه لول وان آلمان انجام گرفت و از آن پس شرکت، رفته رفته  توانست خود را به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه تجهیزات شبکه مطرح نماید. در سال 1391 شرکت پرشیا سیستم با انعقاد قرار داد با کمپانی هایک ویژن به عنوانی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دورین مدار بسته در دنیا، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فروش محصولات مدار بسته هایک ویژن آغاز نمود.

از سال 91 تا کنون شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم همواره به عنوان نماینده فروش طلایی دوربین های مدار بسته هایک ویژن خود را معرفی کرده است. این شرکت با توجه به نیاز بازار و تغییر توقع مشتریان، در ادامه با شرکت هایلوک به عنوان یکی از برند های وابسته به هایک ویژن، قرار داد بست و امروز به عنوان نماینده طلایی محصولات هایلوک شناخته می شود.

علاوه بر فروش محصولات مدار بسته هایک ویژن و هایلوک، پرشیا سیستم واحد پروژه و طراحی مهندسی خود را بر مبنای استفاده از نیروهای جوان، کاربلد و در عین حال با تجربه راه اندازی کرد. واحد پروژه پرشیا سیستم با توجه به نیاز مشتریان و مقدار بودجه آنها، پروژه های مختلف را طراحی می کنند و مشتریان می توانند از خدمات طراحی، نصب و راه اندازی واحد پروژه شرکت به نحو مطلوب استفاده نمایند.

امروز شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم توانسته تا خود را به عنوان یک شرکت فعال در حوزه سیستم های نظارت تصویری معرفی کند. کارشناسان این شرکت کلیه مراحل یک سیستم مدار بسته شامل بازدید اولیه، طراحی و جانمایی سیستم مدار بسته، فروش محصولات، نصب و راه اندازی، گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می کنند و مشتریان می توانند با توجه به نیازشان، از خدمات شرکت پرشیا سیستم استفاده کنند.

در ادامه به معرفی برند های دوربین مدار بسته و همچنین واحد پروژه شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم می پردازیم .

1- هایک ویژن – Hikvision

هایک ویژن با نام کامل  Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با سرمایه گذاری حدود 49% بخش خصوصی کار خود  را در هانژو چین شروع کرد و در سال 2010 توانست وارد سازمان بورس اوراق بهادار چین شود. هایک ویژن با تولید محصولات کامل شامل تجهیزات دوربین مدار بسته تحت شبکه و hd تحت عنوان توربو hd توانسته تا به نیاز کلیه مشتریان بازار پاسخ مطلوب بدهد. مشتریان در هر سطحی و هر پروژه ای می توانند از سبد کالای کامل محصولات هایک ویژن، مدل یا مدل های مورد نیازشان را انتخاب و تهیه کنند.

موسسه معتبر IHS که ارائه کننده بازیگران اصلی بازار های مختلف است در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision از بازار محصولات نظارت تصویری را ۵٫۵ درصد اعلام کرد که درصد قابل توجهی می باشد. این آمار نسبت به وضعیت هایک ویژن در سال 2010، رشد حدود یک درصدی را نشان می دهد. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دنیا دارد و بیش از ۴۰ هزار شرکت در دنیا  محصولات این  شرکت را به فروش می رسانند. Hikvision به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم از سال 1391 توانسته تا خود را به عنوان نماینده طلایی محصولات مدار بسته هایک ویژن معرفی کند و درصد بالایی از نمایندگان فروش و مشتریان محصولات هایک ویژن را از شرکت پرشیا سیستم تهیه می کنند .

2- هایلوک – Hilook

در سال 2018 هایک ویژن جهت دستیابی به بخش های دیگری از بازار، برند هایلوک – Hilook را روانه بازار کرد . این برند از لحاظ کیفیت تولید و تصویر بسیار مناسب بود و به علاوه ، قیمت مناسبی داشت از این رو بسیاری از مشتریان هایک ویژن، برای به استفاده از هایلوک در پروزه های خود روی آوردند.

محصولات متنوع هایلوک شامل دوربین ها و رکوردر های تحت شبکه، تجهیزات hd و بسیاری موارد دیگر، خیال مشتریان را راحت کرده است. موجودی کامل، قیمت مناسب و تنوع محصول در هایلوک به عنوان یکی از برگ های برنده این برند چینی می باشد. هایک ویژن به عنوان برند اصلی از هایلوک حمایت می کند . پرشیا سیستم از سال 2018 به عنوان نماینده اصلی محصولات دوربین مدار بسته هایلوک خود را معرفی کرده است و درصد بسیار بالایی از مشتریان ، محصولات مدار بسته هایلوک را از این شرکت تهیه می کنند .

برای خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن، می‌توانید به سایت نمایندگی هایک ویژن مراجعه کنید یا با شماره 02154871000 تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس