کد خبر 1023252
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
بشار رسن

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که روز گذشته گفته بود از این تیم جدا نمی‌شود، در مصاحبه‌ دیگری مدعی شد پیشنهاداتش از سایر تیم‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش مشرق، بشار رسن روز گذشته همراه را رادو شوویچ دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس در این باشگاه حاضر شد تا درباره مطالباتش صحبت کند. بشار بعد از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران گفته بود: «من از پرسپولیس جدا نمی‌شوم حتی اگر مشکلات وجود داشته باشند.»

با این حال او در گفتگو با یک رسانه عراقی، اظهارات متفاوتی را بر زبان آورده و گفته است پیشنهاداتش از سایر تیم ها را برای نقل و انتقالات زمستانی‌ بررسی خواهد کرد!

بیشتر بخوانید:

درخواست ۲ خارجی پرسپولیس قبل از تعطیلات

بشار در گفتگو با سایت «السومریه نیوز» گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس با من و رادو شوویچ جلسه ای را برگزار کرد تا درباره مطالبات مالی صحبت کنیم. پرسپولیس از فصل گذشته ۳۰ درصد به من بدهکار است و حق الزحمه نیم فصل اول را هم به من پرداخت نکرده است که مبلغ آن ۳۵۰ هزار دلار است.

این هافبک عراقی ادامه داد: پرسپولیس به من قول داد تا پیش از جمعه آینده پولم را پرداخت کند ولی آینده ام در این باشگاه نامشخص است.

بشار رسن تاکید کرد: امیدوارم پرسپولیس به قول خود عمل کند. پیشنهاداتی که در نقل و انتقالات زمستانی دریافت کرده ام را بررسی خواهم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس