کد خبر 1023189
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵
همکلاسی‌های دزد

دو دانش آموز دبیرستانی گوشی قاپی تهرانی دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سهیل و حسام دو دانش آموزان دبیرستانی سارقان تلفن همراه هستند. این دو سارق، برای اولین بار در طرح کاشف ۵ پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند و جرء کم سن‌ترین سارقان بی سابقه هستند.

بیشتر بخوانید:

دوستی با دزد گرفتارم کرد

سهیل سارق ۱۸ ساله گوشی قاپ گفت: من و حسام همکلاسی ام چندین ماه است که بعد از مدرسه، با موتور سیکلت حسام به سرقت می‌رویم.

وی درباره انگیزه شان از سرقت افزود: من به پولش احتیاج داشتم، اما حسام از هیجان خوشش می‌آمد و به همین دلیل همراهی ام کرد.

سهیل ادامه داد: ما در میدان قیام، خیابان مولوی و برخی محلات پولدار نشین شهر گوشی قاپی می‌کردیم.

این سارق گفت: من از افرادی دزدی می‌کردم که می‌دانستم توان مالی دارند و بعد از سرقت دوباره می‌توانند یک گوشی بهتر بخرند، اما برای حسام فقیر و پولدار فرقی نداشت.

متهم ۱۸ ساله ادعا می‌کند: من در دزدی هم غیرت به خرج می‌دادم. هیچوقت از زن جماعت دزدی نکردم، چون خودم هم مادر دارم و هم خواهر. فقط مردهایی که پولدار به نظر می‌رسیدند برای من اولویت داشتند.

منبع:میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    1 1
    واقعا متاسفم برای پدر ومادر این بچه ها که ندونند جوانشان کجا میره وچبکار می کنند! آیابررگ کردن فرزند کافیه؟!تربیت بچه از نان شب واجب تره فرزندی که با این سن کم دست به دزدی میزند،دراینده چی میشه؟!خودشون هم توجیح میکنند از افراد مرفه سرقت میکردیم خلاف باخلاف فرق داره!!حیف اسم پدر ومادر که یدک می کشند با این بچه هاشون!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس