کد خبر 1023135
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
آلودگی هوای اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در شهر اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، تداوم حضور آلاینده‌ها در آسمان اصفهان و شهرستان‌های استان مدارس مناطق ۶ گانه شهر اصفهان و تعدادی از شهرستان‌ها را در هفته جاری تعطیل کرد.

با تداوم آلودگی هوا و به منظور جلوگیری از انباشت بیشتر آلاینده‌ها و در معرض خطر نبودن دانش آموزان، کارگروه اضطرار مبارزه با آلودگی هوا تصمیم به تعطیلی مجدد مدارس اصفهان برای فردا گرفت.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه‌های استان البرز تا آخر هفته تعطیل شد

ثبت نام در مدارس فیروزکوه برای ادامه تحصیل!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های انجام شده تا پایان روز پنجشنبه شرایط پایداری هوا و آلودگی پابرجاست.

منصور شیشه فروش گفت: براین اساس با تصمیم کارگروه شرایط اضطرار، فردا چهارشنبه چهارم دی ماه تمامی مقاطع تحصیلی، شامل پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم و مهدهای کودک مناطق ۶ گانه شهر اصفهان و شهرستان‌های زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، نجف آباد، کاشان و آران و بیدگل تعطیل است.

وی افزود: همچنین محدودیت فعالیت صنایع آلاینده تا پنجشنبه ادامه دارد و از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی نیز در سطح شهر جلوگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس