استراماچونی

مرد ایتالیایی شاید بازگردد اما برای زخم دهان باز کرده باشگاه استقلال مرهم جذابی نیست، آبی های پایتخت سوالاتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

سرویس ورزش مشرق - ماجرای مربی ایتالیایی و باشگاه استقلال به جایی رسیده که هر نویسنده، کارشناس یا خبرنگاری قبل از نوشتن از او باید خبرهای دقیقه آخر را با دقت مطالعه کند. با کمی اغراق باید گفت هر لحظه خبرهایی تایید و تکذیب می شود، هر لحظه ماجرای تازه ای در حد شایعه یا خبر بر سر زبان‌ها می‌افتد.

و هر لحظه بیش از پیش مطمئن می شویم هر دو طرف حرفه ای نیستند هر دو طرف با هواداران کاری ندارند و هر دو طرف دلشان برای استقلال نمی سوزد، در این فرصت نگارشی قصد نبش‌قبر اخبار استقلال را نداریم، هواداران استقلال از چند و چون ماجراهای استراماچونی کاملا باخبر هستند اما می‌خواهیم از یک ایمیل شامل مفاد ۱۱ گانه صحبت کنیم که تا لحظه نگارش این خبر حداقل ۳ بار تایید و سه بار تکذیب شده است.

بیشتر بخوانید:
 

پاسخ باشگاه استقلال به افشاگری استراماچونی: نمی‌شود از صداقت و هوادار حرف زد، اما در عمل از پول گفت!
 

آقای فتح الله زاده! مراقب باش فتحعلی شاه نشوی/ استراماچونی به دنبال «ترکمانچای نوین» در ایران!

این همه تایید و تکذیب از سوی منابع خبری معتبر و غیر معتبر در شأن رسانه‌های داخلی نیست. از طرفی در یک ماه گذشته رسانه‌های معاند و موج سوارانی که دستشان مقابل مردم ایران رو شده است بارها و بارها از این وضعیت آشفته ماهی گیری کرده و به بهانه فوتبال علیه فدراسیون، وزارت ورزش، دولت و حتی نظام جمهوری اسلامی قلم فرسایی کرده‌اند.

استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در ایمیلی به باشگاه استقلال که البته از سوی این شخص تکذیب و از سوی دوست صمیمی و شاید مدیر برنامه‌هایش تلویحا تایید شده درخواست های جدیدی مطرح کرده از جمله این که خواهان دریافت ۴۷۰ هزار یورو به صورت یکجا شده است.

این سردرگمی خبری توهین بزرگی مستقیما علیه هواداران استقلال است. اکنون به راحتی نمی شود حکم داد که منبع خبرهای کذب دقیقاً کجاست و مدیران باشگاه استقلال به فرض صحت داشتن ادعاهای استراماچونی چه سودی از این همه شایعه پراکنی و ایجاد ابهام و سوال خواهند داشت؟

بیایید فرض کنیم ترکمنچای ۱۱ بندی استراماچونی دروغ است حتی فرض کنیم که بخش اعظمی از خبرها علیه او شایعه بوده است.

در این صورت باز هم یک سوال مهم بدون پاسخ باقی می ماند و آن اینکه آیا در شان فوتبال باشگاهی ایران است که اینگونه به دنبال یک مربی همیشه اخراج شده بدود و و در کمال بیگانه پرستی گوش به فرمان او باشد؟ طوری که کاملا فوتبال ایران را پدیده‌ای مبتلا به قحط الرجال فرض کرده و هیچ امیدی به مربیان وطنی ندارد و در خاص ترین شرایط اقتصادی کشور این گونه ارز ارزشمند دولتی را به جیب مربی ایتالیایی واریز می کند؟

اگر ایمیل ارسالی از سوی استراماچونی درست باشد، قرار است قرارداد دو ساله او به یک سال کاهش پیدا کند از طرفی قرار است کل مبلغ قرارداد را یکجا دریافت کند بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد کل مبلغ را به شیوه ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت دریافت خواهد کرد، هزینه اجاره آپارتمان های سرمربی و دستیارانش تا خرداد ۱۳۹۹ به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت خواهد شد، باید برای سرمربی و خانواده‌اش چهار بلیط رفت و برگشت بیزینس تا پایان قرارداد یعنی تا ۵ ماه دیگر تهیه شود، همچنین تا پایان قرارداد چهار بلیط اکونومی برای دستیاران خود می‌خواهد، پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزد دستمزد آنها در ادامه فصل یکی دیگر از شروط این مربی است.

کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران هیچ مشکلی نخواهند داشت باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان تعهد می دهد و همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیراً خاتمه یافته با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.

با کمی اغراق و چاشنی طنز به این امید که به هیچ فرد خارجی برنخورد آیا با مطالعه این بندها به یاد حق توحش آمریکایی‌ها قبل از انقلاب نمی افتید؟ این همه شرط و شروط برای یکی از بزرگترین باشگاه های آسیایی، برای یکی از بزرگترین کشورهای آسیایی واقعا توهین آمیز نیست؟

و البته فراموش نکنیم با پرداختن به این موارد توهین‌آمیز قصد دفاع از مدیران باشگاه استقلال را نداریم. خیلی واضح است که در این سوی میدان ایرادهای زیادی وجود داشته ، کم کاری های عجیبی شکل گرفته و هواداران کاملا حق دارند در خصوص صرف اشتباه بیت المال و توهین به تیم مورد علاقه خود کاملاً خشمگین باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محسن IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    17 8
    مشرق هم که این وسط از اب گل الود نمیخواد ماهی بگیره مثل همیشه دلسوز استقلالیهاست!!!
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      13 10
      1-یک عده نمی خواهند به افتخارات استقلال اضافه بشود. 2- تا دیدن استقلال زیبا بازی می کنه ترسیدن.و اینطوری یک مسئله ساده را پیچیده کردن. 3- از حق نگذریم تیم واقعا قشنگ و اروپایی بازی می کرد میشه گفت در ایران تا حالا هیچ تیمی اینجوری زیبا بازی نمیکردکه تمام بزرگان فوتبال به این موضوع نیز اعتراف کردن .حتی تیم ملی کی روش هم اینطوری بازی نمی کرد حتی پرسپولیسی ها زمان برانکو هم قشنگ بازی نمی کردن. 4- موضوع مثل روز مشخه که چوب لای چرخ می زارن که استرا نیاد این موضو ع اینقدر واضح است که یک بچه هم می فهمد. 5- هواداران فقط باید استعفای اعضای هیئت مدیره رو بخواهند.
  • محمود IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    22 10
    چرا از هزینه های تیم حکومتی نمیگی ؟
  • رضا IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    20 2
    با نظر شما تا حدودی موافقم ولی آیا نمیخواهین به این موضوع هم بپردازین که در طول این چندین سال وزارت ورزش و در راس آن وزیر با انتخاب مدیران و اعضاء هیت مدیره نالایق چه بر سر استقلال آورده آنچه امروز دست آویز بیگانگان معاند شده علتش تنها و تنها وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش هستش که سعی در نابودی استقلال دارد
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    16 12
    هرکه این مطالب را نوشته دوست ندارد استرابه ایران برگرددنمی توانندموفقیت استقلال را ببینند بخصوص مشرق نیوز
  • رحیم IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    7 4
    من قصد حمایت از اجنبی ندارم! ولی شنیدی میگن مارگزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسه؟؟؟؟
  • 6467 IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    12 3
    چقدر خفت اصلا فوتبال رو جمع کنید چپاول مگه شاخ و دم داره چرا اروپایی ها روی کشتی سرمایه گذاری و تبلیغ نمیکنند چرا مربی های ایران رو نمیخرند اونها هر جایی که پول بره تو جیب خودشون اونجا هستند
  • امير IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    12 3
    مسئول اين اوضاع اشفته مديران نالايق باشگاه بودند . استقلال با اسرا قهرمان ميشد. چرا اين بلا رو سر باشگاه اوردند ؟ جواب واضحه مديريت بلد نيستند و نكته اصلي نمي خوان شاهد شادي مردم باشن.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    11 4
    خوب بيچاره چي كار كنه،خيال مي كنيد همه مثل ایرانی ها تو سري خور هستن و از حقوق خودشون بي خبر،مي خواي بياد مجاني واست كار كنه
    • من IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      6 8
      اولا جسارتا تو سری خور خودتی ثانیا .. پولش گرفت خوب برمیگشت.. اصلا چرا به خاطر پول رفت و اینقدر از هوادار مایه گذاشت؟ اتفاقا باید دید امثال شمارو دیده که هرچی خواست بگید چشم
    • بوشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      2 0
      احتمالا فکر کرده میشه یه برجام فوتبالی هم به کشور تحمیل کرد
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    6 6
    1-یک عده نمی خواهند به افتخارات استقلال اضافه بشود. 2- تا دیدن استقلال زیبا بازی می کنه ترسیدن.و اینطوری یک مسئله ساده را پیچیده کردن. 3- از حق نگذریم تیم واقعا قشنگ و اروپایی بازی می کرد میشه گفت در ایران تا حالا هیچ تیمی اینجوری زیبا بازی نمیکردکه تمام بزرگان فوتبال به این موضوع نیز اعتراف کردن .حتی تیم ملی کی روش هم اینطوری بازی نمی کرد حتی پرسپولیسی ها زمان برانکو هم قشنگ بازی نمی کردن. 4- موضوع مثل روز مشخه که چوب لای چرخ می زارن که استرا نیاد این موضو ع اینقدر واضح است که یک بچه هم می فهمد. 5- هواداران فقط باید استعفای اعضای هیئت مدیره رو بخواهند.
  • فریدون IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    5 3
    این آقامیخواد مدل برجام را پیاده کند که اگر اختیار بادولت باشد این کار راهم میکند.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 1
    اجنبی پرستی تو ذات خیلی از ما ایرانیهاست...حتی تلویزیون وقتی سمیناری ،اجلاسی چیزی باشه ،دوربین میگرده دنبال چشم آبی ها و مو بورها ،بعدش دنبال چشم بادامی ها.در آخر اگه پیدا نکرد میره سراغ کراواتی ها..تا نشون بده این سمینار چقدر با کلاسه...
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      1 3
      لطفا خود بزرگ بینی را کناربگذاریم،حال وروز جامعه ما روببین .................
  • ساده لوح IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 3
    میگفتند اف ای تی اف اجرا نمیشه نمیتونیم پول بحساب استرا بریزیم حالا بخشیشو ریختیم پولو کشیده بالا و نمیاد میگه کل پولو بدید میام نباید مث برجام پی رو بدن دهن گربهو بعدش دنبالش بدون این دلش برا وادارا نشوخته میخواد یه چیزی ازمابکنه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    5 0
    یک بار اگه تو دهن این ذغال فروش می زدید انقدر پر رو نمی شد.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      2 3
      لنگی شما چرا ترش کردید
  • FR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    7 0
    لگد انداختن به توپ چرمی و این همه بریز و بپاش؟؟!!؟؟واقعا چه معنی داره مملکتی که با بحران بی سابقه کمبود منابع ارزی و مسائل اقتصادی روبروست برای شکم چرانی یک مشت فوتبالیست بیسواد و Low Level اینچنین ریخت و پاش نماید؟؟؟
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      4 0
      ایییییییییییییییییییییی بارک الله جانا سخن از درد ایرانیان گفتی
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    2 0
    به تمام لحظه های موردنظر شما یک کیلو سبزی نمی دهند - مردم عاقل فهمیده اند فوتبال آب و نان نمی شود هرگونه هزینه به این پالان خر دجال آخرالزمان بیهوده است چون خود دجاله ها(گردانندگان فوتبال) می دانند تمام تلاش آنها واسه نون واسه نون واسه نون و.. توبه دجال نمی خندی واسه نون نون ...
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 0
    همه مربی های خارجه هیچ فرقی با داخلی و ایرانی ندارن و باید همشون برن جایگزینشون مربی ایرانی بیاد
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    استراخچی ما رو رها کرده ولی ما اونو رها نمی کنیم بابا ولش کنید بره جز بوی گند چیزی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس