کد خبر 1023061
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
چمبرلین

هافبک انگلیسی تیم فوتبال لیورپول به دلیل مصدومیت در بازی اخیر این تیم در قطر، ممکن است تا ماه دوم سال ۲۰۲۰ خانه‌نشین شود.

به گزارش مشرق، الکس اوکسلید چمبرلین که در دقیقه 75 فینال جام جهانی باشگاه‌ها مقابل فلامینگو آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد، برای مدتی از میادین دور خواهد بود و خبرهایی از خانه‌نشینی حداکثر 6 هفته‌ای او شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لیورپول با غلبه بر فلامینگو قهرمان جهان شد/جامی دیگر برای کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول درباره وضعیت بازیکن 26 ساله تیمش به خبرنگاران گفت: در مورد اوکسلید، وضعیت او همان چیزی است که انتظارش می‌رفت. یکی از رباط‌های قوزک پای او آسیب دیده است. من هم خودم دو سال پیش مشابه چنین مصدومیتی را تجربه کردم. این مصدومیت از آن مواردی است که هم امکان دارد زود بهبود یابد، هم ممکن است درمانش مدتی به طول بینجامد. با این حال او هیچ شانسی برای بازی در روزهای باقی مانده تا پایان سال ندارد و باید ببینیم که وضعیتش چگونه پیش می‌رود.

مصدومیت چمبرلین برای او اتفاق تلخی است به خصوص که او سال گذشته نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی نزدیک به یک سال تمام خانه‌نشین بود. این اتفاق برای او در جریان بازی مقابل رم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 18-2017 رخ داد، هر چند او پس از ریکاوری دوباره به یکی از مهره‌های کلیدی تیم یورگن کلوپ تبدیل شد و در تمامی رقابت‌ها برای آن 24 بازی انجام داد و 6 گل هم زد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس