کد خبر 1023011
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
پوگبا

باشگاه یوونتوس قصد دارد در ماه ژانویه نسبت به جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ اقدام کند.

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» گزارش داد باشگاه یوونتوس وضعیت پل پوگبا را مدتی است زیرنظر گرفته است و خود را آماده ارائه پیشنهادی به منچستریونایتد برای جذب این هافبک فرانسوی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی می‌کند. بر اساس گزارش این نشریه ایتالیایی، یوونتوس حتی مذکراتی در این زمینه با منچستریونایتد برای بازگردان پوگبا به تورین داشته است.

بیشتر بخوانید:

تصمیم منچستر درمورد پوگبا

گفته می‌شود پوگبا به دنبال ترک اولدترافورد است و یوونتوس به همراه رئال مادرید وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد. منچستریونایتد در سال 2016 بود که با شکستن رکورد نقل‌وانتقالات، این هافبک فرانسوی را در ازای 89 میلیون پوند از یوونتوس به اولدترافورد بازگرداند، اما حالا در ازای دریافت 52 میلیون پوند (60 میلیون یورو) بعلاوه در خدمت گرفتن امره جان می‌تواند با بازگشت پوگبا به یووه موافقت کند.

پوگبا روز یکشنبه بود که پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای منچستریونایتد به میدان رفت و عملکرد نسبتاً خوبی را هم از خود برجای گذاشت، هرچند نتوانست مانع شکست 2 بر صفر شیاطین سرخ مقابل واتفورد قعرنشین در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شود.

پوگبا 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل در 7 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس