مهدی پاشازاده

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: از عملکرد شاگردانم مقابل پرسپولیس بسیار راضی هستم و اگر پنالتی ما گرفته می‌شد می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

به گزارش مشرق،‌ مهدی پاشازاده اظهار داشت: تیم ما (شهرداری ماهشهر) بازی بسیار خوب و قابل قبولی مقابل پرسپولیس در جام حذفی ارائه داد و همه مردم دیدند که ما پایاپای با سرخ پوشان بازی کردیم. از عملکرد بازیکنانم کاملا رضایت دارم و گرچه نتیجه را به حریف واگذار کردیم، اما برنده واقعی این دیدار ما بودیم.

سرمربی شهرداری ماهشهر بیان داشت: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد و دروازه‌بان پرسپولیس اخراج می‌شد، کاملا ورق بازی به سود ما بر می‌گشت و قطعا پرسپولیس را شکست می‌دادیم. چون هم گل مساوی را می‌زدیم و هم پرسپولیس ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد. 

بیشتر بخوانید:

پاشازاده: سزاوار پیروزی برابر پرسپولیس بودیم

پاشازاده تصریح کرد: در آن صورت شرایط خیلی برای پرسپولیس سخت می‌شد چون بیرانوند را هم نداشتند و این هم مزیدی بر علت می‌شد. 

وی افزود: البته ما با همان شرایط هم به پرسپولیس فشار آوردیم و یکبار هم به تیرک دروازه آن‌ها زدیم و در مجموع شانس نیاوردیم وگرنه دروازه رقیب را باز می‌کردیم.

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: طوری مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم که اگر بیننده تلویزیونی سوابق دو تیم را نمی‌دانست، ممکن نبود تصور کند تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند از لیگ دو آمده و این بهترین اتفاق برای من و تیمم بود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    3 0
    بی خیال آقا مهدی!
  • مهدیه IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    0 1
    بعضی ها پنبه دانه را در خواب می بینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس