کد خبر 1022990
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

امروزه با اضافه شدن دوربین به گوشی‌های همراه، همه مردم بلافاصله از تمام لحظات زندگی خود و اطرافیانشان تصویربرداری می‌کنند. برخی در این بین عکس‌های زیباتری را ثبت می‌کنند و برخی دیگر شاید چندان حرفه‌ای نباشند. البته خیلی‌ها را می‌بینیم که دوربین‌های حرفه‌ای DSLR دارند و ما هم دل‌مان می‌خواهد مثل آنها متخصص و حرفه‌ای شویم.

اما مطمئناً هرکسی دوست دارد بتواند بهترین عکس‌ها را بگیرد. اگر شما هم در کلاس‌های آموزش عکاسی مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید، هم می‌توانید برای خودتان و خانواده عکس‌های زیبایی بگیرید و مورد تعریف و تمجید اطرافیان قرار بگیرید و هم می‌توانید برای خود کسب و کاری راه بیندازید و به این ترتیب کسب درآمد کنید.

در دوره‌های آموزش عکاسی مبتدی تا پیشرفته چه خبر است؟

برخی به خیال اینکه با داشتن یک دوربین خوب همه چیز تمام است، تلاش می‌کنند تا خودشان وارد حرفه عکاسی شوند و بعضی دیگر نیز به آموزش‌های خودآموز تمایل دارند، اما اینکه نزد یک استاد حرفه‌ای و متخصص که تجربه زیادی دارد، آموزش ببینید، قطعا بهتر خواهد بود.

اگر در دوره‌های آموزش عکاسی مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید، می‌توانید از هر سطحی که هستید به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید. عکس‌های حرفه‌ای بگیرید و به احتمال زیاد درآمد خوبی هم داشته باشید. البته در این زمینه یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد، انتخاب مدرس خوب است. شما با انتخاب یک آموزشگاه عکاسی خوب یادگیری خود را تضمین می‌کنید و خیال‌تان را راحت است که نه‌تنها مشکلات‌تان برطرف می‌شود، بلکه ریزه‌کاری‌های مهم را نیز خواهید آموخت.

اما یک آموزشگاه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

- یک آموزشگاه عکاسی خوب باید از ساده‌ترین اصول عکاسی شروع کند یا به عبارت دیگر باید دوره‌های آموزش عکاسی مبتدی تا پیشرفته داشته باشد.

- باید عکاسی در فضاهای مختلف را آموزش دهد تا هنرجویان در پایان دوره آموزش عکاسی بتوانند در هر فضایی اعم از فضای داخلی یا محیط خارج عکس‌های زیبایی بگیرند.

- به رشد و پرورش هنرجویانش توجه داشته باشد و سعی کند تا استعدادهای فردی هر یک از هنرجویان را در زمینه مناسب شکوفا کند.

- باید عکاسی درست با دستگاه‌های مختلف (دوربین یا گوشی‌ موبایل) برای ورود به بازار کار داشته باشد.

حتما می‌دانید یکی از بهترین آموزشگاه‌های برگزارکننده دوره‌های آموزش عکاسی مبتدی تا پیشرفته، آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش است. در این آموزشگاه عکاسی حتی دوره‌های ویرایش عکس با فتوشاپ و سایر هنرهای دیجیتال نظیر فیلم‌برداری نیز داده می‌شود.

کلاس‌های آموزش فیلم‌برداری و تصویربرداری

فیلم‌برداری و عکاسی به‌نوعی مکمل یکدیگرند. معمولاً کسانی که عکاسی را یاد می‌گیرند به سراغ آموزش فیلم‌برداری و تصویربرداری نیز می‌روند تا هنر خود را در این زمینه تکمیل نمایند.

دیگران نیز از شما به عنوان یک عکاس انتظار دارند که فیلم‌برداری نیز بلد باشید و بتوانید با حضور در مراسمشان علاوه بر ثبت لحظه‌ها به صورت عکس، فیلم نیز تهیه نمایید. پس چه بهتر که در کنار دوره‌های آموزش عکاسی در کلاس‌های آموزش فیلم‌برداری و تصویربرداری نیز شرکت کنید.

آموزشگاه پویا اندیش در کنار آموزش‌های هنرهای دیجیتال خود، کلاس‌های آموزش فیلم‌برداری نیز برگزار می‌نماید. این آموزشگاه با 26 سال سابقه، مجرب‌ترین و بهترین اساتید را برای آموزش به هنرجویان خود انتخاب می‌کند. مسلماً تجربه‌ای که این آموزشگاه طی 26 سال به دست آورده، در برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها کمک‌کننده خواهد بود.

البته اگر فقط یکی دو بار اقدام به فیلم‌برداری از یک جشن خانوادگی ساده کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که فیلم‌برداری از آن دسته هنرهایی است که حتماً به اقدامات بعدی نیاز دارد. شما نمی‌توانید کل مراسم را از ابتدا تا انتها فیلم‌برداری کنید؛ بلکه مجبورید فقط از لحظات خاص و جذاب‌تر فیلم بگیرید و سپس قطعات فیلم‌های گرفته‌شده را پشت سر یکدیگر قرار دهید یا به عبارت دیگر آن را تدوین نمایید.

کلاس آموزش پریمیر برای تدوین فیلم

برای تدوین فیلم نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد؛ یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید نرم‌افزارهای گرافیکی، شرکت adobe است.

این شرکت در زمینه تدوین فیلم نیز نرم‌افزار پریمیر را تولید کرده که با وجود پشتیبانی از اکثر فرمت‌ها، سازگاری با انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و بسیاری ویژگی‌های دیگر از بهترین‌های حوزه تدوین فیلم به شمار می‌رود. از دیگر دلایل برتری این نرم‌افزار می‌توان به استفاده از آن در تدوین بسیاری از فیلم‌های معروف مانند سوپرمن 2 اشاره کرد.

سریع‌ترین روش برای یادگیری کار با پریمیر شرکت در کلاس آموزش پریمیر است. با اینکه خود شما هم می‌توانید با استفاده از مطالب موجود در اینترنت و کلنجار رفتن با این نرم‌افزار تا حدی پیشرفت کنید، اما شرکت در کلاس آموزش پریمیر توسط یک استاد مجرب و حرفه‌ای به یادگیری شما سرعت خواهد بخشید. قطعا برای اینکه به یک حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوید در پروژه‌های بزرگ نام‌تان را ثبت کنید، باید نکات پیشرفته‌تر را بدانید و اگر بخواهید خودتان به تنهایی پیگیری کنید، شاید برای‌تان سخت باشد. چرا که اساتید سال‌ها تجربه ارزشمند دارند و می‌توانند فوت و فن‌هایی را در اختیار شما بگذارند که جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

خوشبختانه آموزشگاه تصویربرداری پویا اندیش برگزارکننده کلاس‌ آموزش پریمیر برای تدوین فیلم نیز بوده و هنرجویانش را در این زمینه نیز تنها نمی‌گذارد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این آموزشگاه هنری در هر زمینه‌ای که علاقه دارید ثبت‌نام کرده و در آن حیطه کاری پیشرفت کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس