کد خبر 1022937
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
غلامرضا محمدی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: زمان خوبی در اختیار داریم و با توجه به اینکه دوران نقاهت بعد از عمل اهمیت زیادی دارد، به هیچ عنوان عجله‌ای برای بازگشت یزدانی نداریم.

به گزارش مشرق، غلامرضا محمدی درباره عمل جراحی حسن یزدانی و حضورش در کنار این قهرمان کشتی اظهار داشت:‌ خدا را شکر با توجه به صحبت‌های پزشکان جراحی به خوبی انجام شد و یزدانی از نیمه دوم بهمن ماه می‌تواند به تشک کشتی برگردد؛ البته به هیچ عنوان عجله‌ای برای بازگشت یزدانی نداریم. زمان خوبی در اختیار داریم و با توجه به اینکه دوران نقاهت بعد از عمل اهمیت زیادی دارد، او باید کارهای فیزیوتراپی و درمانی را به خوبی پیگیری کند تا یزدانی را سرحال و قبراق روی تشک کشتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

کیهانی: یزدانی به المپیک می‌رسد

وی ادامه داد: لحظه به لحظه در طول عمل در کنار خانواده یزدانی بودیم، وظیفه مربی این است که در تمام لحظات کنار شاگردش باشد تا این انرژی مثبت را به او منتقل کند و ما هم این کار را کردیم. باید از حضور صالحی‌امیری، علی‌نژاد، خلیلیان، فخری و تمام رسانه‌ها که برای انعکاس اخبار خوب سنگ تمام گذاشتند، تشکر داشته باشم. تشکر ویژه‌ای هم از دکتر کیهانی که مداوای یزدانی را بر عهده گرفت، دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی از چهارشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور نفرات اعزامی به تورنمنت ایتالیا آغاز می‌شود. از این به بعد تمام تمرکز ما و تمام کسانی که کشتی را دوست دارند و نگران حال این رشته هستند تا در المپیک موفق شود، حفظ آرامش کشتی به دور از حاشیه است.

محمدی افزود: همه باید برای موفقیت کشتی در کنار یکدیگر قرار بگیریم؛ اگر هم حرفی زده‌ام از سر دلسوزی بوده است چون نگران کشتی هستم. با توجه به جایگاهی که دارم، باید هم نگران شرایط کشتی هم باشم. دوستانی که در هر جای کشتی هستند هم کمک کنند تا آرامش و همدلی به این رشته برگردد.

وی تصریح کرد: البته انتقادات سازنده و دلسوزانه را می‌پذیریم، اما نباید دنبال تخریب و حذف یکدیگر باشیم؛ اگر هم بحثی شده بحث منافع ملی بوده و موضوع شخصی نبوده است. از تمام دوستانی که در کنار کشتی هستند درخواست می‌کنم به این همدلی و انسجام کمک کنند تا به دور از حاشیه و با آرامش بیشتر برای کسب سهمیه‌های باقیمانده و موفقیت در المپیک گام برداریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: اگر در مسابقات جهانی قزاقستان نتایج قابل قبولی کسب شد، به خاطر دوری از همین حاشیه‌ها بود. امیدوارم این اتفاق با همدلی و انسجام، در المپیک 2020 نیز تکرار شود و بار دیگر شاهد درخشش کشتی و کشتی‌گیران در میدان بزرگ المپیک باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس