کد خبر 1022878
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
صالحی امیری

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خبر مصدومیت حسن یزدانی شوک بزرگی به ما و وزارت ورزش وارد کرد که خوشبختانه هم اکنون با خیالی آسوده در انتظار بازگشت او هستیم.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی امیری پس از انجام عمل جراحی زانوی حسن یزدانی در بیمارستان حضور یافت و از این قهرمان کشتی عیادت کرد. وی در حاشیه عیادت از یزدانی گفت: خبر مصدومیت یزدانی شوک بزرگی برای ما و وزارت ورزش بود که خوشبختانه پس از صحبت با دکتر کیهانی پزشک معالج یزدان امیدواری ما برای سلامتی این قهرمان بیشتر شد. در نتیجه از قول دکتر کیهانی خبر خوشی را برای ملت ایران نقل می کنیم که قهرمان ملی ما به زودی به تمرینات بازخواهد گشت و با جدیت برنامه های خود را با نظارت مربی و سر مربی خود آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش روس‌ها به مصدومیت حسن یزدانی

وی ادامه داد: کشتی فقط برای ما یک ورزش نیست، بحث انگیزه است. کشتی فقط رقابت نیست، هویت ایرانی است و بخشی از غرور ایرانی هاست و به همین جهت جامعه ما روی کشتی حساسیت زیادی دارد و آن را دنبال می کند. با خبری که امروز از پزشک معالج گرفتیم اتفاقات جدیدی شکل خواهد گرفت و حسن یزدانی با همان قدرت و ظرفیت به تمرینات باز خواهد گشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان با بیان اینکه انصافا دکتر خلیلیان بطور مستمر پیگیر درمان یزدانی است و  وزیر ورزش نیز با حساسیت این موضوع را دنبال می کند گفت: فکر می کنم باید این خبر خوش را به ملت بدهیم که قطعا این قهرمان ملی در آینده ای نزدیک به روی تشک باز می گردد و کام مردم را شیرین خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس