نفت مسجدسلیمان

در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم نفت مسجدسلیمان در ۹۰ دقیقه مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

به گزارش مشرق، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت. این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ در ۹۰ دقیقه وقت های قانونی به پایان رسید تا به وقت های اضافه کشیده شود.

این بازی دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. پیش از این پرسپولیس صعودش را به نیمه نهایی جام حذفی با پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر قطعی کرد.

داور:حسن اکرمی 

کمک داوران: آرمان اسعدی – هیوا بهمنی

کارت زرد: بهمن سالاری، بهروز نوروزی فر، امیرحسین موسی زاده از شاهین بوشهر، حسین ابراهیمی( نفت مسجدسلیمان)

بیشتر بخوانید:

جدایی تارتار از مسجدسلیمان قوت گرفت

گل: حسن نجفی( دقیقه ۲۴)، بهمن سالاری( دقیقه ۷۴)  برای شاهین شهرداری بوشهر، فرزاد حاتمی( دقیقه ۳۷- پنالتی)، حسین ابراهیمی(دقیقه ۸۷) برای نفت مسجدسلیمان

اتفاقات مهم بازی:

در دقیقه ۳۷ فرزاد حاتمی بدون اینکه داور سوت بزند پنالتی را تبدیل به گل کرد. در این لحظه داور مشغول صحبت با بازیکنانی بود که پشت هجده قدم ایستاده بودند.

در دقیقه ۲+۴۵ هم دو بازیکن شاهین و نفت باهم برخورد کردند ودچار مصدومیت شدند. به همین دلیل بازی چند لحظه ای در وقت های اضافه متوقف شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۷۴ بهمن سالاری گل دوم تیم شاهین شهرداری بوشهر را به ثمر رساند و بعد از گل نیز او عکس شهید ابراهیم هادی را به نمایش گذاشت.

دقیقه ۸۷ حسین ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به زیبایی گل مساوی را وارد دروازه شاهین شهرداری بوشهر کرد. 

دو دیدار دیگر نیمه نهایی بین استقلال و سپاهان و تراکتور و مس کرمان برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس