پرسپولیس و شهرداری ماهشهر

پیشکسوت داوری ایران معتقد است داور باید در آغاز سنگ‌پرانی هواداران شهرداری ماهشهر بازی را متوقف و نتیجه را به کمیته انضباطی واگذار می‌کرد.

به گزارش مشرق، سعید مظفری زاده در مورد نحوه قضاوت موعود بنیادی فر در بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس اظهار داشت: در جریان بازی مهم ترین صحنه مسابقه پنالتی بود که روی مهاجم شهرداری ماهشهر رخ داد و داور آن را ندید. در این صحنه دست دروازه بان پرسپولیس با پای مهاجم شهرداری ماهشهر برخورد کرد و این صحنه یک پنالتی بود از سویی دیگر چون جدال بر سر تصاحب توپ بود جریمه شخصی دروازه بان پرسپولیس یک کارت زرد بود.

فیلم/ خلاصه بازی شهرداری ماهشهر ۰-۲ پرسپولیس

وی افزود: بدترین تصمیم داور در دقایق پایانی مسابقه گرفته شد. زمانی که کمک داورش به دلیل پرتاب سنگ مصدوم شد و او دستور به قطع بازی داد، قطع بازی کار درستی بود اما بازگشت تیم داوری به میدان بعد از دقایقی بدترین تصمیم داور تلقی می شود زیرا هم قاطعیت داور زیر سوال می رود و هم به تماشاگران این پیام را می دهیم که هر کاری دوست دارید انجام بدهید. 

کارشناس داوری تصریح کرد: نمی دانم داور با تصمیم خودش به میدان برگشت و بازی را ادامه داد یا او را مجبور کردند که به میدان برگردد. به هر حال بعد از این اتفاق و ادامه بازی هر شرایطی رقم بخورد مسئولش داور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • لنگ حقیر IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    4 6
    بازی کاملا مهندسی بود آخه داور لنگی کجا دیدی بازیکنی که دروازه بان رو دریبل کرده دروازه خالی خودشو بزنه زمین؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس