کد خبر 1022674
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
سباستین اسپوزیتو

سباستین اسپوزیتو با زدن گل سوم اینتر به جنووا و تقسیم شادی گل با مادرش صحنه هایی احساسی را در جوزه مه آتزا رقم زد. اشک های پسر 17 ساله در آغوش مادر ورزشگاه را منقلب کرد.

به گزارش مشرق، اینترمیلان شنبه شب در جوزپه مه آتزا توانست با 4 گل جنووا را مغلوب کرده و سال 2019 را صدرنشین به اتمام برساند. روملو لوکاکو و گالیاردینی در نیمه اول دو گل زدند اما اتفاق جالب توجه بازی روی گل سوم نراتزوری رقم خورد؛ وقتی یک پدیده 17 ساله پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

سباستین اسپوزیتو با 17 سال و 172 روز سن موفق به زدن اولین گل خود در سری آ شد و یک روز تاریخی برای او به ثبت رسید. اسپوزیتو پس از گلزنی به سمت مادرش که از روی سکوها نظاره گر بازی بود، رفت و او را در آغوش گرفت. اشک های مادر و پسر همه حاضران در ورزشگاه و بینندگان بازی را تحت تاثیر قرار داد.

او احتمالا روزگاری به مادرش گفته بود که بالاخره پیراهن آبی و مشکی را می‌پوشم. یک روز در میلان، در جوزپه مه‌آتزا. با همان پیراهن گل می‌زنم و شادی می‌کنم. باعث افتخارت می‌شوم. سباستین سرانجام به وعده اش عمل کرد و شادی خود را با مادرش در ورزشگاه تقسیم کرد. اسپوزیتو حالا دومین بازیکن جوان گلزن تاریخ باشگاه اینتر در سری آ محسوب می شود.

او در پایان بازی با جنووا گفت:« می خواهم از سرمربی، اعضای باشگاه و هم تیمی هایم تشکر کنم. امیدوارم به همین روند ادامه دهم و کمک کنم تیم به مسیر صعودی اش ادامه دهد. امروز پاداش همه فداکاری ها و سختی هایی که کشیدم را گرفتم. هرگز در زندگی تسلیم نمی شوم و به کار و تمرین ادامه خواهم داد.»

اسپوزیتو در مورد پنالتی و تقسم گل با مادرش گفت:«مادرم در جایگاه حضور داشت و این گل برای او بود. از مادرم تشکر می کنم، همینطور از روملو لوکاکو. او انسان فوق العاده و البته بازیکن شگفت انگیزی است. به من گفت پشت توپ برو، تصمیمت را بگیر و بعد فقط شوت بزن. راه طولانی پیش روی من است. واقعیت این است وقتی فهمیدم در ترکیب اصلی هستم، شب قبل از بازی نتوانستم بخوابم و فقط به اینکه فردا چطور می گذرد، فکر می کردم. واقعا نمی توانست شرایط رویایی تر از آنچه شد، پیش برود.

از این پیروزی بسیار خوشحالم. به خاطر تیم، مربی و همه اینتری ها که هر روز از من حمایت کرده اند. ما دوست داریم در همه بازی ها پیروز شویم و با همین انگیزه نیز تمرین می کنیم. این ذهنیتی است که مربی به تیم ما وارد کرده است. باید به او و توصیه هایش گوش کنم. آرزو برای 2020؟ اینکه به همین مسیر ادامه دهم.»

اسپوزیتو یک سال پیش و در 18 دسامبر بود که به تیم جوانان اینتر راه یافت و توانست با زدن یازده گل، چشم ها را به خود خیره کند. او سپس توانست در یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا اولین بازی خود برای تیم اصلی اینتر را انجام دهد. جهش خیره کننده اسپوزیتو ادامه داشت و او با 16 سال و 255 روز در دیدار آینتراحت فرانکفورت و اینتر در لیگ اروپا از دقیقه 75 به جای بورخا والرو وارد میدان شد و جوان ترین بازیکن تاریخ اینتر در رقابت های اروپایی لقب گرفت.

آن بازی با برتری 1-0 تیم آلمانی به اتمام رسید و اینتر حذف تلخی از لیگ اروپا داشت تا اولین بازی اسپوزیتو تحت تاثیر شکست نراتزوری قرار بگیرد.

اسپوزیتو پیراهن تیم های زیر 18 و 19 ساله های ایتالیا را هم بر تن کرده و ماه گذشته موفق به زدن اولین گل خود نیز شد. حالا همه انتظار حضور این پدیده 17 ساله در تیم ملی ایتالیا را دارند.

به نظر می رسد آنتونیو کونته حساب ویژه ای روی او برای ادامه فصل باز کرده است و اکنون باید منتظر دعوت روبرتو مانچینی از این پدیده آینده دار بود. رویای آتزوری او محقق خواهد شد؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس