کد خبر 1022619
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ۳ روز فرصت دارد اسناد بدهی ۱۰۰ میلیاردی را منتشر کند وگرنه باید در مراجع قانونی پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم فعلا در حال استراحت است و نکونام هم بازیکنان موردنظر خود را در ۳، ۲ پستی که نیاز دارد، به باشگاه معرفی کرده است. ما سعی می‌کنیم با رعایت آیین‌نامه و سقف بودجه‌ای که داریم، نیاز‌های تیم را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه فولاد چقدر از نکونام در نقل‌وانتقالات حمایت می‌کند، گفت: ما خیلی حمایت می‌کنیم و کاملا پشت سرمربی تیم هستیم. خرید بازیکن همیشه ۲ پارامتر اصلی دارد. اولی اینکه بازیکن تسویه حساب کرده و آزاد باشد تا تبعات حقوقی برای باشگاه نداشته باشد. مسئله دوم بودجه باشگاه است که باید براساس بودجه مشخصی که داریم در خرید بازیکن فعالیت کنیم. شما وقتی برای بازیکنی هزینه می‌کنید باید در قبال عملکرد آن هم پاسخگو باشید. با در نظر گرفتن این شرایط و رعایت مسائل حقوقی جلو می‌رویم چراکه نمی‌خواهیم برای باشگاه مشکلی به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید:

محمدی پایش را از گلیمش بیشتر دراز کرده است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا غیر از بازیکن اردنی که از این تیم جدا شد، آیا بازیکن دیگری هم جدا می‌شود یا خیر، تصریح کرد: فعلا همان یک بازیکن از جمع ما جدا شده و بعید است که دیگر کسی جدا شود. البته شاید سرمربی بخواهد یکی، دو بازیکن را در برخی پست‌ها در فهرست فروش قرار دهد، اما هنوز خبر خاصی نیست و کادر فنی باید عملکرد بازیکنان در نیم‌فصل اول را کامل بررسی کند.

آذری در مورد مصاحبه جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که گفته بود این باشگاه را با ۱۰۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته، خاطرنشان کرد: من منتظرم تا نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد به پایان برسد. پس از آن، فرصتی ۳ روزه به محمدی می‌دهم تا اسناد ۱۰۰ میلیارد بدهی که مدعی شده، را منتشر کند. در غیر این‌صورت به دلیل تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی از او شکایت می‌کنم و باید در مراجع قانونی پاسخگوی اظهاراتش باشد. به محمدی توصیه می‌کنم به جای تشویش اذهان عمومی پاسخگوی عملکرد مفتضحانه خود در آن باشگاه باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    2 0
    درود بر آذری، پس از رفتن آذری از ذوب آهن، فصل بعد ذوب آهن را در لیگ دسته یک ببینید. لطف مدیر برعکس های حال حاضر ذوب آهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس