کد خبر 1022595
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
عکس/ باخت استقلال مقابل ماشین سازی در آزادی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سرمربی ندارد نمی تواند شرایط مطلوبی داخل و بیرون زمین داشته باشد.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی با اشاره به بلاتکلیفی که برای استقلال بوجود آمده است گفت: متاسانه استقلال به یک تیم بی صاحب تبدیل شده است. شرایط این تیم خوب نیست. بازیکنان استقلال در سه بازی گذشته که بدون سرمربی بودند با غیرت بازی کردند و زحمات زیادی کشیدند اما متاسفانه اگر این روند ادامه پیدا کند هم چیز تغییر پیدا خواهد کرد. شاهد بودیم که استقلال بدون استرا دچار به هم ریختگی شدیدی شده است.

وی افزود: آبی پوشان برابر ماشین سازی شروع خوبی داشتند اما نبود یک مربی بدنساز در کنار تیم باعث شده تا این تیم در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورده و اجازه دهد بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه بشوند.

بیشتر بخوانید:

استقلال با این خط دفاعی قهرمان نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: نبود سرمربی کنار خط شرایط بدی را برای آبی پوشان بوجود آورده. کسی نیست که نقاط ضعف بازیکنان را گوشزد کرده و آنها را از به هم ریختگی و بی نظمی دور کند. متاسفانه می بینیم که با نبود سرمربی در رختکن اتفاقات ناخوشایندی رخ می دهد که  باعث می‌شود شرایط تیم روز به روز بدتر و بدتر شود. مدیران استقلال باید بدانند این تیم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفانش برود و اگر این شراط ادامه یابد نباید به این تیم خیلی امیدوار بود.

وی در مورد اشتباهات خط دفاع استقلال در چند بازی گذشته هم گفت: بازیکنان تدافعی استقلال تمرکز لازم را ندارند. آنها از ان قالب کاری خارج شده و دچار بی نظمی شدید شده اند. متاسفانه دانشگر عملکرد بدی دارد، با حریف درگیری فیزیکی پیدا می کند و این باعث می‌شود تا خط دفاعی بیشتر به هم بریزد. روزبه چشمی و عارف غلامی که در هفته های گذشته و زمانی که استراماچونی حضور داشت بسیار خوب بودند. این روزها بسیار پراشتباه ظاهر می شوند و این نشان می دهد که نبود سرمربی در کنار تیم چقدر تاثیرگذار بوده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ برای استقلال به موقع بود. با بازگشت استراماچونی او می تواند تیم را دوباره به شرایط آرمانی رسانده و با انجام کارهای بدنی و بازیهای تدارکاتی، استقلال را به اوج برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس