کد خبر 1022538
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
پادوانی

مدافع بزریلی سابق استقلال هنوز هم با ایرانی ها رابطه خوبی دارد.

به گزارش مشرق، پادوانی مدافع بزریلی سابق استقلال هنوز هم با ایرانی ها رابطه خوبی دارد زیرا که پس از سالروز تولدش خیلی از بازیکنان و هم‌تیمی‌های سابقش با وی تماس و تولدش را تبریک گفتند. با پادوانی درباره شرایط استقلال، شکایتش از این تیم و همچنین رفتن استراماچونی از جمع آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

تبریک بابت تولدتان.

واقعا باید بگویم فکر نمی‌کردم هواداران استقلال اینقدر به من لطف داشته باشند مرا فراموش نکرده باشند از روز گذشته خیلی پیام‌های زیادی را دریافت کردم و همگی تولدم را تبریک گفتند امیدوارم فقط روزی بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم.

از بازیکنان هم کسی تماس گرفت؟

خیلی از بازیکنان با من تماس گرفتند و حتی خیلی‌ها را هم دیدم که برایم در صفحه مجازی پست تبریک گذاشته بودند. این نشان می‌دهد که پادوانی در ایران وجود دارد و مردم او را فراموش نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین شرایط بهبودی پادوانی از زبان خودش

بازی های استقلال را پیگیری می‌کنی؟

به هر حال تیمی که چند سال در آن بازی کرده‌ام را دوست دارم را باید پیگیری کنم استقلال قبل از رفتن استراماچونی شرایط خوبی داشت و حتی به صدر جدول هم رسید اما با رفتن مربی‌اش هنوز نتوانسته شرایط خوبش را تکرار کند و فکر می‌کنم اگر این مربی به ایران بازنگردد استقلال را دچار چالش خواهد کرد.

 با رفتار استراماچونی در قبال استقلال موافق بودی؟

به هر حال من خودم چون بازیکن خارجی بودم شرایط استراماچونی را درک می‌کنم بازیکن یا مربی خارجی به ایران می‌آید که کار کند و پولش را بگیرد. معمولا ایرانی‌ها هم پول را با تاخیر پرداخت می‌کنند و همین باعث می شود که طرف مقابل ناراحت شود. خود من هم هنوز نتوانسته‌ام پولم را بگیرم.

بعد از شکایت از استقلال کسی با شما تماسی نگرفت؟

هنوز هم کسی با من تماس نگرفته و ظاهرا برای استقلالی‌ها چیز زیاد مهمی نیست که پیگیری نکرده‌اند البته حتما بعد از رسیدن شکایت مدام تماس خواهند گرفت که توافق کنیم.

فکر می‌کنی استقلال بتواند امسال عنوان قهرمانی را کسب کند؟

استقلال باید در نیم فصل دوم در بازی‌های خانگی‌اش نتیجه لازم را کسب کند تا بتواند مدعی قهرمانی باقی بماند. به نظرم اگر آبی‌ ها بتوانند در بازی‌های خانگی پیروزی را کسب کنند می‌توانند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. البته کار کمی سخت است زیرا در لیگ امسال ‌تیم‌ها شرایط خوبی دارند و کسب عنوان قهرمانی کمی سخت است.

ممکن است روزی به ایران بازگردی؟

احتمال هر چیزی وجود دارد من خاطرات خوبی از حضورم در ایران دارم ایرانی‌ها خیلی مهمان‌نواز هستند و هواداران استقلال در دنیا بی‌نظیرند و همین هم همیشه باعث شده که دلم برای ایران تنگ شود شاید روزی به ایران باز گردم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    10 0
    من بسیار از اتفاقی برای این بازیکن با اخلاق افتاده ناراحتم و برای او آرزوی بهبودی کامل دارم. او را دوست داریم و برایش روزهای خوبی آرزو داریم
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    از همه چی پرسیدی غیر از وضعیت فعلی جسمانیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس