کد خبر 1022513
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
استراماچونی

جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال روز گذشته با حضور همه اعضا برگزار شد که یکی از مسائل مطرح شده در آن مربوط به بازگشت استراماچونی به تهران بود.

به گزارش مشرق، خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات استراماچونی به حساب جدید وی در ایتالیا گزارشی را مطرح کرد و اعضا نیز با بیان اینکه پرداخت پول به تایید سرمربی ایتالیایی رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت استراماچونی به ایران شدند. این در حالی است که هنوز زمان بازگشت استرا به ایران مشخص نشده و در این بین نیز اتفاقاتی افتاده که شاید همچنان بازگشت این مربی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

 ۲ شرط استرا و قراردادی که هنوز بسته نشده

روز جمعه بود که باشگاه استقلال اعلام کرد ۱۶۰ هزار دلار از مطالبات استراماچونی به حساب او واریز شده است تا ظاهرا همه چیز برای امضای قرارداد جدید این مربی و بازگشت به ایران فراهم باشد و این در حالی است که این اتفاق هنوز رخ نداده و سرمربی ایتالیایی دو شرط جدید را برای بازگشتش به استقلال اعلام کرده که موضوع را پیچیده‌تر کرده است.در این بین شنیده می‌شود بعد از فسخ قرارداد دو ساله استرا با استقلال، این مربی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده و برای امضای قرارداد جدید شنیده می‌شود، سرمربی استقلال درخواست پرداخت حق و حقوق بازیکنان در ابتدای امر و تعیین‌تکلیف یک زمین مجهز تمرینی را در وهله دوم در دستور کار قرار داده و به نوعی بازگشتش را منوط به تحقق این دو شرط کرده است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت بزرگ استقلال با بقیه مدعیان

البته آبی‌ها از معدود تیم‌هایی هستند که امروز از دو زمین تمرینی در مجموعه‌های تهرانسر و باشگاه انقلاب بهره می‌برند و به نظر می‌رسد یکی از شرط‌های مربی ایتالیایی بدون دردسر خاصی محقق خواهد شد و باشگاه باید نگران مطالبات بازیکنان استقلال باشد. از سوی دیگر قرارداد استراماچونی با استقلال فسخ شده و او در حال حاضر مربی استقلال محسوب نمی‌شود و برای ادامه همکاری قرار است قرارداد جدیدی با او(احتمالا تا پایان فصل جاری) منعقد شود و این در حالی است که فعلا قرارداد جدیدی با وی بسته نشده و به این ترتیب هنوز استقلالی‌ها نمی‌توانند از بازگشت استرا مطمئن باشند!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    اینم دیگه خیلی خرش رو دراز بسته! فکر کرده کی هست؟ البته چون احتمالا قصدی برای برگشتن نداره الکی شرط و شروط میذاره. قراردادش که فسخ شده، کل مطالباتش رو هم گرفته واسه چی باید برگرده؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس