بانک گردشگری

رمز دوم پویا با هدف افزایش امنیت تراکنش های بانکی و کاهش کلاهبرداری های اینترنتی اجرایی شده و رمزهای ثابت یا ایستا غیرفعال می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، استفاده از رمز دوم یک بار مصرف برای تراکنش های اینترنتی با تصمیم بانک مرکزی، اجباری شده است.

مشتریان می توانند به دو شیوه حضوری و غیرحضوری نسبت به دریافت رمز یکبار مصرف اقدام کنند. دارندگان گوشی های هوشمند با دانلود برنامه همراه بانک و نصب آن، رمز دوم پویا را فعال و صاحبان گوشی های غیرهوشمند با مراجعه به شعب، ضمن تایید شماره تلفن همراه، سیستم پیامکی خود را فعال کنند.

با الزام استفاده از رمز دوم یک بار مصرف برای تراکنش های بانکی غیرحضوری، بانک گردشگری فعال سازی این رمز را برای مشتریان خود به روز رسانی کرده است.

با تصمیم بانک مرکزی رمز دوم ثابت یا ایستا مشتریان بانک ها به زودی غیرقابل استفاده خواهد شد.

با استفاده از رمز دوم پویا، هر بار که مشتریان شبکه بانکی قصد انجام تراکنش غیرحضوری از طریق سامانه های اینترنت بانک، همراه بانک و نظایر آن را داشته باشند، باید به صورت آنی رمزدوم یک بار مصرف دریافت کنند.

بسیاری از مشتریان بانک گردشگری تاکنون رمز دوم پویا خود را فعال کرده اند و امیدواریم بقیه مشتریان نیز فعال سازی رمز پویا خود را سریع تر انجام دهند و این اقدام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

دستورالعمل دریافت رمزدوم یک بارمصرف یا پویا بر روی سایت بانک گردشگری قابل مشاهده است.

بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس