انتخابات نمایه

خبرگزاری دولتی ایرنا، از بی‌تفاوتی عمومی نسبت به رد صلاحیت برخی نامزدهای اصلاح‌طلبان خبر می‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

 هیئت‌های اجرایی انتخابات وابسته به وزارت کشور با نگاهی آمیخته با اغماض، صلاحیت ۹۰ درصد نامزدها را تأیید کرد که در میان آنها افراد فاقد صلاحیت برخی عناصر متخلف و سابقه‌دار مانند شکوری‌راد و آذرمنصوری «دبیرکل حزب اتحاد ملت و معاون وی» را که از فعالان حزب منحله مشارکت بودند، به همراه برخی وابستگان گروهک نهضت آزادی رد کردند. جواد امام، علی باقری، هادی غفاری، امیر آریازند، بهرام پارسایی و رویا بلوری از جمله عناصر افراطی بودند که رد صلاحیت شده‌اند.


به گزارش ایرنا، بررسی‌های حاصل از داده‌کاوی نشان می‌دهد که در رابطه با موضوع رد صلاحیت، تنها ۶۹۸ توئیت با کلیدواژه رد صلاحیت منتشر شده است.

این در حالی است که تعداد توئیت منتشر شده در رابطه با ثبت‌نام محمدباقر قالیباف در انتخابات به تنهایی ۱۸۱۲ توئیت بوده است و مقایسه این دو موضوع به سادگی نشان می‌دهد که کاربران توئیتری نسبت به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان واکنش قابل توجهی نداشته‌اند.


۲۶ درصد لایک‌های مربوط به توئیت‌های رد صلاحیت، در انتقاد از وزارت کشور بوده و کاربران معتقدند این رد صلاحیت‌ها به شکل درست انجام نشده است.


۲۳ درصد از لایک‌های توئیت‌های مربوط به رد صلاحیت نیز توسط کاربران منتقد جریان اصلاحات بوده است. این کاربران از اصلاح‌طلبان انتقاد کرده و از رد صلاحیت آنها خشنود شده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    41 1
    چه بخواهند چه نخواهند .. مردم در یک تربیت عمومی دارن بزرگ میشن... دیگه دستشون اومده هرکی اومد شعار آزادی و رابطه با آمریکا و .. داد منظورش بنزین 3 تومنی و گرونی و تورم و بیکاریه ... بعله ... خودشونو خرج اینا نمی کنن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    13 0
    کلاه بالاتر این بی اعتنایی به دولتمردای فعلی تبدیل به نفرت خواهید شد. بعد این دولت دیگه جایی تو سیاست ایران نخواهند داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس