کد خبر 1022412
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
اتلتیکو

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید توانست در آخرین بازی‌اش در سال ۲۰۱۹ رئال بتیس را شکست دهد و به جایگاه چهارم لالیگا صعود کند.

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد.

قرمز و سفیدپوشان آغاز خوبی داشتند و در دقیقه ۷ توانستند دروازه میزبان را باز کنند اما آلوارو موراتا در موقعیت آفساید قرار داشت و گلش مردود اعلام شد. پس از این اتفاق بتیس تیم برتر میدان بود و فدال در دقیقه ۱۷ تیرک دروازه اتلتیکو را لرزاند و در گلزنی ناکام ماند. میزبان باز هم موقعیت گلزنی داشت اما از آن‌ها بهره‌ای نبرد.

بیشتر بخوانید:

اتلتیکو و میلان به‌دنبال جذب مدافع منچستر

در دقیقه ۳۴ آلوارو موراتا با دروازه‌بان بتیس تک به تک شد. مهاجم اسپانیایی به سمت دروازه شوت کرد و توپ پس از برخورد به دستان یول روبلس به تیرک برخورد کرد. توپ برگشتی را نیز دروازه‌بان سبز و سفیدپوش مهار کرد. اتلتیکو دوباره تیم برتر میدان شد اما از موقعیت‌هایش استفاده نکرد. در نهایت نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم آنخل کورئا به جای توماس لمار وارد زمین شد. او دقایقی بعد، از اشتباه مدافع بتیس بهره برد و توانست به سمت دروازه حرکت کند. بازیکن آرژانتینی با عبور از دروازه‌بان بتیس، گل نخست بازی را در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند. میزبان به دنبال جبران بود و چندبار دروازه اتلتیکو را تهدید کرد. دوباره یکی از ضربه‌های این تیم به تیرک برخورد کرد. در ادامه روخی بلانکو گل دوم را به ثمر رساند. آلوارو موراتا با پاس کورئا به راحتی توانست دروازه بتیس را باز کند. میزبان با وجود این گل ناامید نشد و به حمله‌هایش ادامه داد. در نهایت در وقت‌های اضافه مارک بارترا اختلاف را به حداقل رساند. با این حال  بتیس فرصتی نداشت تا نتیجه را جبران کند.

اتلتیکو با پیروزی سال ۲۰۱۹ را به پایان رساند. تیم مادریدی ۳۲ امتیازی شد و به جایگاه چهارم جدول لالیگا صعود کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس