حماس در واکنش به اقدام وزیر اماراتی؛ عادی‌سازی روابط با تل‌آویو خیانت است

در پی توئیت اخیر وزیر خارجه امارات درباره روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال نخست‌وزیر این رژیم از این توئیت، سخنگوی حماس واکنش نشان داد و آن را خیانت خواند.

به گزارش مشرق، ، «عبدالله بن زاید»، وزیر امور خارجه امارات عربی شنبه (دیروز) در حساب کاربری‌اش در توییتر، مطلبی را منتشر و بر عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی صحه گذاشت .

این اقدام بن زاید با استقبال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روبرو شد و نتانیاهو در این مورد گفت : «زمان آن فرا رسیده است که عادی‌سازی روابط [بین اسرائیل و کشورهای عربی] و صلح محقق شود».

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو امروز (یکشنبه) نیز بار دیگر از این اقدام وزیر خارجه امارات استقبال کرد و آن را نشانه تلاش‌های رژیم صهیونیستی در مسیر عادی‌سازی روابط دانست.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در واکنش به این موضوع اعلام کرد، استقبال نتانیاهو از توییت بن زاید عمق روابط و سقوط برخی کشورهای عربی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، وی افزود: استقبال نتانیاهو از وزیر اماراتی و افتخار او به عادی‌سازی روابط نشان‌دهنده خطرناک بودن و جدیت اتفاقاتی است که علیه مسأله ما (فلسطین) در جریان است.

القانوع گفت، رژیم صهیونیستی رژیمی غیرمشروع باقی خواهد ماند و عادی‌سازی روابط با این رژیم خیانت است. شایسته است رژیم اشغالگر صهیونیستی به انزوا رانده شود و از ملت فلسطین در محاکمه سران جنایتکار این رژیم در دیوان کیفری بین‌المللی حمایت شود.

دیوان کیفری بین‌المللی اخیرا اعلام کرد، درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها تحقیقاتی انجام خواهد داد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس