کد خبر 1022257
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
دنیزلی

باشگاه تراکتور تبریز در حالی با مصطفی دنیزلی، سرمربی خود قطع همکاری کرده است که جدایی این مربی هزینه سنگینی برای باشگاه تبریزی در پی داشته است.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی، سرمربی نامدار ترکیه‌ای چندی پیش و پس از حدود شش ماه فعالیت در تیم تراکتور،‌ از این باشگاه جدا شد و به کشور خود بازگشت.

دنیزلی که در مدت زمان حضور خود در تبریز روند پُرنوسانی با تیمش طی کرد، قراردادی حدود 700 هزار یورویی با تراکتوری‌ها برای یک فصل به امضا رسانده بود و با توجه به جدایی در نیم‌فصل، چیزی حدود 400 هزار یورو از قرارداد این مربی پرداخت شد تا این سرمربی ترکیه‌ای با توافقی دو طرفه تبریز را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

معاون حقوقی تراکتور: بابت کدام بدهی تعلیق شدیم؟

با این اوصاف و با احتساب یورو 14 هزار تومانی، می‌توان به راحتی متوجه شد حضور شش ماهه دنیزلی در تبریز، چیزی حدود پنج میلیارد و 600 میلیون تومان برای زنوزی و باشگاهش آب خورده است. یا به حساب دیگر هر روز حضور این مربی در تراکتور نزدیک به 31 میلیون تومان هزینه در بر داشته است که با توجه به دستاوردهای این مربی در تبریز (هیچ) هزینه بسیار زیادی برای یک مربی 70 ساله محسوب می‌شود.

در شرایط سخت کشور به لحاظ مسائل اقتصادی و تحریم‌های ناجمردانه اعمال شده به کشور که جابه‌جایی ارز را با مشکلات بسیار زیادی همراه کرده است، هزینه 400 هزار یورویی برای یک مربی - هر چند از جیب یک باشگاه خصوصی- می‌تواند هزینه سنگینی باشد. البته باشگاه تراکتور پیش از این نیز برای فسخ قرارداد با مربیانی نظیر توشاک و جرج لیکنز از این هزینه‌ها کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس