کد خبر 1022246
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
آذری و تبریزی

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن که مرتضی تبریزی را به استقلال ترانسفر کرده، درخواست جالبی از هواداران این تیم برای احیای این بازیکن کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی در دیدار آخر استقلال مقابل ماشین‌سازی برای دقایقی برای آبی پوشان به میدان رفت و در دقیقه 94 ضربه سر وی به شکلی عجیب راه به دروازه ماشین‌سازی پیدا نکرد. بعد از این اتفاق هواداران استقلال علیه مهاجم تیم خود موضع گیری کرده و شعارهایی را علیه تبریزی سر دادند اما حالا سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن که این بازیکن را به استقلال ترانسفر کرده دفاع تمام قدی از بازیکن سابق خود کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماشین سازی نوار بردهای استقلال را پاره کرد+عکس، فیلم و جدول

آذری در خصوص مشکلات این روزهای مرتضی تبریزی در استقلال اظهار داشت: من همیشه برای هواداران استقلال احترام قائلم و می‌دانم که آنها هم من را دوست دارم. می‌خواهم یک فلش‌بک به دو سه سال پیش بزنم. تبریزی در یک فصل 14 گل برای ما زده بود و آماری فوق‌العاده داشت. در آن زمان مدیران استقلال درخواست‌های زیادی برای انتقال تبریزی به این تیم داشتند.

وی افزود: تبریزی هم یک پیشنهاد از قطر داشت، ولی خودش استقلال را انتخاب کرد. در آن سال توانستم رکورد نقل و انتقالات ایران را شکسته و با یک میلیارد و 800 میلیون تومان این بازیکن را ترانسفر کردم. او کاپیتان ذوب‌آهن و پسر بااخلاقی بود و با وجود اینکه برای از دست دادنش تحت فشار زیادی بودم، او را به استقلال منتقل کردم. الان هم اعتقاد دارم این بازیکن یکی از بهترین وینگرهای ایران است و اینکه چه اتفاقی در استقلال برای او رخ داده نمی دانم، اما مردم  فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند وی بازیکن توانمندی است. به همین دلیل است که می‌گویم اگر جای مدیران و مربیان استقلال بودم، به او فضای بیشتری می‌دادم.

آذری تصریح کرد: توصیه پدرانه من به مرتضی تبریزی این است که روزهای سخت تمام می‌شود، ولی آدم‌های سخت نه، به همین دلیل او که همیشه جنگجو بوده باید در استقلال بماند و حقش را بگیرد. از هواداران این تیم که همیشه فرهیخته بودند می‌خواهم که به مرتضی تبریزی کمک کنند تا خودش را پیدا کند. به هر حال این بازیکن در شرایط خاص استقلال به زمین رفته و یک توپ را از دست داده، اما الان است که تبریزی نیاز به حمایت دارد و باید از نظر عاطفی مورد حمایت تماشاگران قرار بگیرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    14 6
    یکی از آرزوهای هواداران استقلال، داشتن مدیری توانمند و فهیم مثل جناب آقای آذری است که در کنار تجربه بالایی که دارند بسیار سخنور و به روز هستند. ای کاش وزارت وزرش ایشان را به عنوان مدیر عامل استقلال منصوب می نمود.
    • US ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      1 0
      وابستگی ایشون رو به باند اصفهان یادت رفت بگی. این بیاد دیگه مافیاتون کامل کامل میشه.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    یعنی اگه دروازه خالی گیر تبریزی بیفته دقیقا می کوبه به تیر یا میلیمتری خارج میزنه که تو گل نره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس