طرح ملی مسکن

در حالی ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان و شهر تهران زودتر از موعد مقرر تکمیل شده که فقط برای کمتر از نیم درصد واحدها زمین تامین شده است.

به گزارش مشرق، از ساعت 10 صبح دیروز ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان و شهر تهران به همراه 7 استان دیگر آغاز شد. حدود یک ساعت بعد از شروع ثبت‌نام، ظرفیت شهرهای پردیس، آبسرد، دماوند، اسلامشهر و شهریار تکمیل شد. در ساعات بعدی نیز ظرفیت تمام شهرهای استان تهران و شهرهای جدید ایوانکی، هشتگرد و پرند به اتمام رسید.

یکی از مسائل مهم در طرح ملی مسکن، تامین زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز پروژه‌های این طرح است. مطابق اطلاعات سامانه آباد وزارت راه و شهرسازی در استان تهران کمتر از نیم درصد زمین‌های مورد نیاز این طرح تامین شده است.

بیشتر بخوانید:

کلنگ ساخت ۴۴ هزار مسکن ملی زمین خورد

بر این اساس فقط 44 صدم درصد از زمین‌ها تامین شده و 99.56 درصد طرح ملی مسکن استان تهران فاقد زمین است. از بین ثبت‌نام کنندگان تا ظهر دیروز 87.1 درصد مرد و 12.9 درصد زن بوده‌اند.

همچنین 11.61 درصد ثبت‌نام کنندگان مجرد و 88.39 درصد از آنها متاهل بوده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    1 0
    در صورت امکان در شهرهای کوچک آنهاییکه دو سال پیش پول در صندوق یکم گذاشتند والان ارزش پولشان خیلی کم شده ،در اولویت قرار دهند برای ثبت نام مسکن ملی. و اگر امکان دارد بدون ثبت نام اسمشان در مسکن ملی ثبت شود
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      0 0
      بنده حاضرم به زمينم كه در روستا قرار دارد سند و مجوز ساخت و وام بانكي بدهند الويت ثبت نامم را يكي ديگه برداره
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      0 0
      شما که خانه و زمین در روستا داشتی چرا در این طرح ثبت نام کردی ؟؟؟ اینم برای طبقه متوسط بیچاره شهر نشین اضافی میدیدید؟ مگر قیمت زمینها و دامها و گوشت وتخم ومرغ و غیره شما پنج برابر نشده؟؟
  • مجتبی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام لطفا بفکرکارگرای پیمان کاردرشرکت های دولتی هم باشید
    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      0 0
      همونهایی که در گروههای ده بیست نفری ( همنام) با پارتی وارد ادارات شدهاند و نق نقو و بدون بازده و اعصاب خوردکن و ناسپاس هستند؟؟ و با تمام ناسپاسی اگر بازهم فرصت شغلی خدماتی شرکتی پیش بیاید نخواهند گذاشت از دایره فامیل و دوست اشنا فراتر برود و فوری قبضه اش خواهند کرد؟؟؟؟؟
  • علی اکبر IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    من نتونستم ثبت نام کنم .دیگه تمدید نمیشه؟تکلیف جا مونده ها چیه؟؟؟ما باید چیکار کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس