واکنش محسن هاشمی به اخذ عوارض ترد از تونل‌ها: شایعه‌ای بود که تکذیب نشد

رئیس شورای شهر به ناکارآمدی طیف متبوع خود در دولت و مجلس شورای شهر اذعان کرد.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

محسن هاشمی در نشست حزب همبستگی گفته است: انتخابات زیادی در کشور برگزار شده اما مشخص است که انتخابات آتی تفاوت زیادی با انتخابات‌های گذشته دارد و شرایط سخت تر از گذشته است،   علت آن هم مشکلات کشور است که مشکلات اقتصادی در صدر آن قرار دارد. وی افزود: علت اصلی مشکلات اقتصادی ابتدا تحریم‌های بی‌سابقه‌ای بود که  از طرف آمریکا تحمیل شده است، این شکل و وسعت از  تحریم‌ها تاکنون نسبت به هیچ کشور دیگری اعمال نشده و بی‌سابقه است. البته در کنار تحریم‌ها، ناکارآمدی دستگاه‌های مختلف هم صورت خود را نشان داده است.


رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، توضیح داد: همان‌طور که ایشان می‌گفتند رویکرد همراه با عقلانیت و عملگرایی می‌تواند اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و گروه‌های مرجع اصولگرا برای نجات کشور را بسیج کند با این رویکرد می‌توانیم از معضلاتی که برای مردم حادث شده نجات پیدا کنیم.


وی ادامه داد: شاید سوال پیش بیاید که چرا نتوانسته‌ایم این‌گونه عمل کنیم آن هم در شرایطی که شورای شهر و شهرداری تهران و بخش زیادی از دولت در اختیار اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است. ما اگر می‌توانستیم با عقلانیت و کارآمدی کارنامه‌ای از خودمان به جای بگذاریم، دست بالا را در این انتخابات داشته و می‌توانستیم به مردم بگوییم که بخش انتخابی مردم می‌تواند امور را پیش ببرند، نه این‌که مدام به بخش انتصابی بگویند ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.


هاشمی با تاکید بر اینکه شهر تهران مشکلات زیادی مثلا درباره‌ آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی دارد، گفت: قوانین مشخص است و زیرساخت‌ها هم بد نیست.


رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم اتوبوس‌ها را برقی کنیم و اثرگذاری در حمل و نقل شهر تهران داشته باشیم نه این‌که الان به‌جای پنج میلیون سفر با مترو 2/5 میلیون سفر صورت گرفته و هنوز اتوبوس‌های بی‌آرتی گازوئیلی بوده و نتوانسته‌ایم برای موتورسیکلت‌ها کاری کرده یا این‌که وضعیت تاکسی‌ها را از بنزین به گازوئیل برگردانیم.


وی تاکید کرد: می‌توانستیم با اقداماتمان به مردم نشان دهیم که بخش انتخابی جامعه برای آنها کار می‌کند. این اقدامات احتیاج به هماهنگی داشت، اما وقتی وارد شدیم هشت دستگاه موجود یعنی وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، صندوق ذخیره ارزی، بانک مرکزی، بانک‌های عامل و شهرداری نتوانستند هماهنگ شده و علی‌رغم مصوبات موجود روند به سمت کنونی رفته است.


محسن هاشمی گفت: اگر ما عملگرایی خود را عرضه نکنیم روز به روز بخش انتخابی ضعیف شده و انتصابی‌ها تسلط بیشتری بر جامعه پیدا می‌کنند امیدوارم در فرصت باقی‌مانده با اقداماتی از مرز افراطی، تفریطی و انفعالی دور شده و وارد فاز عملگرایی شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    46 6
    آقای هاشمی نماز قضا شده است. آفتاب بالا آمده است. تو و دوستانت هنوز در خوابید و داستان سرایی می کنید. لطفا برید ... شید. بگذارید چند آدم حسابی بیایند سر کار.
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      17 0
      روز جمعه در برنامه تلویزیونی ثریا به آلودگی هوا و نتیجه تحقیقات دانشگاهع صنعتی شریف پرداخته بود که معلوم شد تمام اطلاعات مقصر دانستن کامیونها و خودروهای سنگین توسط شهرداری و شورای شهر کلاً دروغ و برای فریب مردم است.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    30 4
    روز اوج آلودگی، شورای دلقک شهر داشت اسم خیابان طوس را میکرد عباس کیارستمی!!!!!!!!!!!!!!! باور کنین اون شب خوابم نبرد. آخه حماقت رای دهندگان به اینها چقدر؟ اون آقای تَکرار میکنم!!! یادشون میاد چیکار میکرد؟
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    27 5
    توجیه تنبلی شورای شهر (بخوانید بی عرضگی) و جنجال افرینی
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    24 7
    افرین به وجدانت که یک حرف راست ودرست را گفتی که شما اصلاح طلبان جز حرافی هیچ کاری از دستتان ساخته نیست البته در سیاسی کاری خبره هستید
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      12 1
      بازم دم انتخابات شد و ...
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    18 3
    خوب مواظب حرف زدنتان باشید .حق الناس را رعایت کنید که عدم رعایتش در دودنیا تاوان دارد.!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    10 3
    خوب مواظب حرف زدنتان باشید .حق الناس را رعایت کنید که عدم رعایتش در دودنیا تاوان دارد.!
  • خادم رهبر IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    16 4
    ریاست جمهوری روحانی داره تموم میشه خیلیا دارند رنگ عوض میکنند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    16 1
    مسوول مملکت اسلام ناب رو ببینید.اگر خدمتی هم قراره انجام بدن نه به خاطر خداست نه به خاطر خلق خدا .فقط واسه اینکه دور بعد رای بیارن و همیشه در صدر اموری که بلد نیستن باشن.به قول امام خمینی حب الدنیا راس کل خطیئه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    9 2
    این حرفش هم شیطنت آمیز است و دارد دوقطبی انتخابی و انتصابی را جا می اندازد. در حالی که چنین دوقطبی نداریم.
  • حسين DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    12 3
    آقا محسن مگه خاندان رفسن...........جانيها آبروئى هم دارد؟در ضمن مشكلات اقتصادى كشور ميراث شومى است كه پدر جنابعالى بر جاى گذاشت.
  • حسین محمدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    6 2
    شماها کل ایران را نابود کردین
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    10 2
    اصلا ابرو داشتین که درمیا بگذارید و ابرو داری کنید
  • مرصاد IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    6 2
    اصلاح طلبان ؛ زیبا شعار می دهند ، اما زشت عمل می کنند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس