کد خبر 1022118
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
سیمونه اینزاگی

سیمئونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو کار تیمش را مقابل یوونتوس دشوار توصیف کرد.

به گزارش مشرق، لاتزیو که چند هفته قبل اولین و تنها شکست این فصل یوونتوس را در سری آ رقم زد، فردا شب در سوپرجام ایتالیا و در عربستان دوباره به مصاف این تیم خواهد رفت. سیمئونه اینزاگی به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخته و مدعی شد لاتزیو برای شکست یوونتوس باید حرفه ای بازی کند.

سیمئونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با یوونتوس در مورد رونالدو گفت: "او قهرمانی است که می تواند شرایط بازی را در هر زمان تغییر دهد. ما باید هوشیار باشیم زیرا می دانیم یوونتوس روی کاغذ پتانسیل بیشتری از ما دارد، اما با این وجود آنچه که در زمین اتفاق می افتد مهم است.

بیشتر بخوانید:

امباپه مسی و رونالدو را پشت سر گذاشت

ما با تیمی روبرو هستیم که ظرفیت، شدت و کیفیت زیادی دارد. من به بازیکنانم گفته ام که باید متمرکز بمانیم. این مانند بازی های لیگ نخواهد بود، زیرا شما در یک شب و برای یک جام بازی می کنید. شما نمی توانید اشتباه کنید، زیرا دو تیم در تلاش برای آسیب زدن به یکدیگر هستند.

یوونتوس از کیفیت بالایی برخوردار است و ما باید بسیار متمرکز شویم، در بازی لیگ مقابل یووه فقط یک بار دروازه ما باز شد. هیچ قطعیتی در مورد تیم برنده وجود ندارد ما به کار خود اطمینان داریم. ما با تیمی روبرو هستیم که هشت قهرمانی اخیر سری آ را کسب کرده است، پس ما به ارائه یک نمایش حرفه ای نیاز خواهیم داشت."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس