به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: تاریخ این سرزمین پر از دلیرمردانی است که برای حفظ این آب و خاک از جان خویش گذشتند و شرف خویش را در پای ارزش‌های یک ملت استوار کردند. دفاع مقدس آیینه تمام نمای جلوه‌گری آزادگی ملت ایران است که در راه دفاع از استقلال وطن، زن و مرد و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و هرکس که دل در گروی این انقلاب دارد به خیل سربازان حضرت روح الله می‌شتابد و سپاه رسول الله را شکل می‌دهد.

فیلم زیبای 23نفر، روایتی است از یک ستاره در آسمان پر نور دفاع مقدس. روایتی که نشان می‌دهد، فرزندان این کشور با اراده‌ای استوار به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و مبارزه را از خط مقدم به اسارتگاه‌های هارون‌الرشیدی حزب بعث کشانیدند. روایتی که مظلومیت و غربت آزادگانی چون ملا صالح را به تصویر می‌کشد و شادی‌ها و غم‌های اسیری را نمایان می‌کند.

دیشب موفق شدم فیلم 23نفر را در سینما آزادی تماشا کنم. تماشای این فیلم خوب را که محصول سازمان اوج است و با کارگردانی آقای مهدی جعفری لحظاتی دلنشین را برای تماشاچیان رقم می‌زند به همه توصیه میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    23 0
    از سلفی بگیران حقارت انتظار نداشته باشید توان دیدن مردان مرد را داشته باشند انها فقط بدنبال جنیفر لوپز و ... هستن و با ایثار به خاطر وطن بیگانه هستن
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    1 0
    فیلمی زیبا، بر اساس واقعیت، حاوی مطالب جالب و مفید، که کتاب خاطرات آن هم موجود است و شاید تمام 23+1 نفر اصلی آن در قید حیات باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس