کد خبر 1022080
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
مجید جلالی

تغییر کادر فنی در تیم گل‌گهر سیرجان نتوانسته تاثیر مثبتی در عملکرد و نتیجه‌گیری این تیم داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم گل‌گهر سیرجان که فصل گذشته تا پایان هفته سی‌‌و دوم صدرنشین لیگ فوتبال آزادگان بود موفق شد تا در مصاف با تیم شهرداری ماشهر به برتری رسیده و همراه با تیم شاهین بوشهر به لیگ‌برتر فوتبال ایران صعود کند.

گل‌گهر کار خود را در لیگ برتر با هدایت بگوویچ آغاز کرد ولی کسب تنها سه امتیاز از شش بازی در لیگ برتر و حذف از  رقابت‌های جام حذفی توسط این مربی باعث شد تا مدیران باشگاه وی را از مربیگری گل‌گهر برکنار کنند.

بگوویچ که چهارمین فصل خود را در گل گهر پشت سر می‌گذاشت سال گذشته با نتایج خوب با این تیم و‌ اولین راه یافته به لیگ‌برتر  لقب گرفت، بعد‌ از دو تساوی به نظر می‌رسید کارش را خوب آغاز کرده باشد ولی با شکست‌های متوالی موقعیتش متزلزل شد و سمتش را در این تیم از دست داد. مدت‌ها قبل از قطع همکاری باشگاه با وینگو با زمزمه‌های برکنار کردنش شنیده شده بود که این خبر با  شکست مقابل  استقلال قطعی شد.

بیشتر بخوانید:

جلالی: داستان تیمم مثل سریال‌های تکراری شده

بگوویچ مربیگری‌اش را از سال 1379 در ایران آغاز کرد و به واسطه بیست سال حضور در ایران توانست با دو نسل ازفوتبالیست‌های این کشور کار کند که اکثر شاگردان او یا بازنشسته شدند یا مشغول مربیگری هستند.

او در شرایطی گل‌گهر را در تاریخ دوازدهم مهر ماه ترک کرد و راهی کرواسی  شد که برکناری او اولین تغییر روی نیمکت مربیان در فصل نوزدهم  لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد.

مدیران باشگاه گل‌گهر بعد از مذاکره با چند گزینه از جمله: علی دایی، علی کریمی، علیرضا مرزبان و زلاتکو کرانچار در نهایت مجید جلالی را در تاریخ بیست و ششم مهر ماه به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر منصوب کردند.

مجید جلالی که سال قبل فصل نه چندان خوبی را در نساجی سپری کرده بود این‌بار مسئولیت گل‌گهر را که یک تیم  تیم نوپا و تازه صعود کرده به لیگ برتر بود، به عهده گرفت.

گل‌گهری‌ها با تغییراتی که روی نیمکت خود با برکناری بگوویچ و حضور مجید جلالی انجام داده‌ بودند، امیدداشتند تا بتوانند با این تغییرات ازاین شرایط رهایی پیدا کنند.

اما این تغییرات هنوز نتوانسته است تا به اینجای کار تحول خاصی را در این تیم ایجاد کند زیرا  ‌گل گهر  تا پایان هفته شانزدهم هنوز نتوانسته است در هیچ بازی بردی به دست آورد و آمار کلی جلالی در 9 بازی با کسب 4 مساوی 5 باخت، 2 گل زده، 9 گل خورده، نشان می‌دهد که او هم هنوز نتوانسته است راه برنده شدن با شاگردانش را در این تیم پیدا کند.

حال که بازی‌ها لیگ به تعطیلات برخورده است و تغییرات کادر فنی هم نتوانسته به این کمکی بکند آنها همچنان در قعر جدول و در خطر سقوط به لیگ آزادگان هستند، امکان دارد با ادامه این روند هواداران باشگاه گل‌گهر شاهد تغییر سرمربی این تیم برای سومین بار متوالی در این فصل باشند.

اما موضوع امیدوارکننده برای گل‌گهری‌ها با توجه به باز شدن پنجره  نقل‌انتقالات درنیم فصل این است که آن‌ها بتوانند با استفاده از این امتیاز خط حمله تیم خود را تقویت کنند در نیم‌فصل دوم با کسب نتایج بهتر از  قعر جدول فاصله بگیرند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس