کد خبر 1022056
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
استراماچونی

سرمربی ایتالیایی استقلال از لغو دیدار تیمش مقابل سپاهان ناراحت است.

به گزارش مشرق، دیدار استقلال و سپاهان به دلیل حضور بازیکنان در تیم ملی امید و همچنین آلودگی هوا لغو شد.

دانشیار، مترجم و دستیار سرمربی استقلال گفت: استراماچونی ترجیح می‌داد که استقلال در این تاریخ حتی بدون مهدی قائدی، بازیکن ملی‌پوش امید خود با سپاهان بازی کند تا اینکه در زمان فشردگی مسابقات به مصاف این تیم برود. با توجه به لغو این بازی و شروع تعطیلات نیم‌فصل، استراحت 10 روزه‌ای به بازیکنان داده شده که این تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز شده است.

همچنین قرار بود استراماچونی با توجه به حل مشکلاتش با باشگاه استقلال به ایران بیاید، اما با لغو این دیدار بازگشت او به تأخیر افتاد و با نزدیک شدن به زمان آغاز تمرینات، به ایران بازمی‌گردد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    1 0
    آره ارواح .... خنده بلند حضار!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    2 4
    مرتیکه تو اوج ول کرد رفت همه چیز رو به باد داد عملا گفت پشیزی برای من ارزش ندارید فقط به خاطر پول اومدم. این جور که معلومه نظام سرمایه داری اخلاق رو سالها تو غرب کشته ما ایرانی ها هم داریم همینجوری میشیم همه چیز رو سپردیم دست غربی ها و غرب زده ها تا انسانیتمونو به باد بدن یکم دور و برمونو نگاه کنیم میفهمیم چه جوری فرهنگ ناب ایرانی رو دادیم فرهنگ منحوس اونا رو چسبیدیم همه چی شده پول. بر باعث و بانیش لعنت.
    • احمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      1 0
      داداش ماجای اون نیستیم که قضاوتش کنیم اماهیچ جای دنیاحقوق عقب افتاده نداره بجزایران.چه درزمینه فوتبال چه درزمینه های دیگه.تعصب به کنار وقانون وقاعده تیم داری ولیگ و...هم یه طرف دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس