کد خبر 1022047
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
زیدان

سرمربی رئال مادرید به جنجال ایجاد شده در رابطه با VAR پایان داد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید یکشنبه در هفته هجدهم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی دیگر، حریف دیگر و رقابت سخت دیگری پیش رو داریم. این تیم از ابتدا فوق العاده کار کرده است. می‌دانیم چه بازی در انتطارمان است. برای انجام یک بازی خوب آماده هستیم. تمام انرژی‌مان را برای آخرین بازی سال به کار می‌بریم.

بیشتر بخوانید:

خانه زیدان دوباره مورد دستبرد واقع شد

رسانه‌ها از اعتراض رئال مادرید به VAR به دلیل بازبینی نشدن صحنه‌های جنجالی ال کلاسیکو خبر دادند. با این حال سرمربی فرانسوی به حمایت از این فناوری پرداخت و گفت: VAR اهمیت دارد. یک تکنولوژی است. می‌دانیم یک امتیاز مثبت برای فوتبال است. می‌تواند بهتر شود و همه خواهانش هستند. باید با این فناوری موافق باشیم. هر چیزی ممکن است اشتباه کند.

سرمربی رئال مادرید درباره وجود اعتراض رسمی باشگاه اظهار کرد: از آن خبر ندارم. این موضوع برایم جذابیت ندارد. برای من تنها بازی فردا مهم است. گذشته، گذشته است. تمام انرژی‌مان را باید برای بازی فردا صرف کنیم.

زیدان در ادامه به وضعیت رئال مادرید اشاره کرد و گفت: مهم‌تر از همه این است که هر روز تمرین کنیم. در هفته‌های اخیر خیلی خوب کار کردیم و سال آینده میلادی نیز پس از بازگشت از تعطیلات به این روند ادامه خواهیم داد. شرایط تیم به این خاطر از پاریس تا نوکمپ کاملا تغییر کرده است که سخت کار کردیم. باید صبور بود و در کنار هم کار کرد. از لحاظ فیزیکی خیلی کار کردیم اما از تمام جهات خوب هستیم. شروع سختی داشتیم اما باید صبور بود و تمرین کرد. این کار را انجام دادیم.

رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. پپ گواردیولا تقابل با زیدان را خاص دانست. سرمربی سفیدپوشان نیز با سرمربی سیتی هم عقیده است. او گفت: با گواردیولا بارها روبرو شدم. به او به عنوان بازیکن احترام می‌گذاشتم و اکنون هم به عنوان سرمربی احترام می‌گذارم. به نظرم گواردیولا بهترین سرمربی جهان است. این موضوع را در دوران خود نشان داده است. دوست دارم با تیمش روبرو شوم.

زیدان در مورد بهتر بودن در مربیگری نسبت به زمان بازیگری‌اش اظهار کرد: مربیگری را دوست دارم اما فوتبال بازی کردن را هم دوست دارم. به بازیکنان می‌گویم از این لحظات استفاده کنند چون بازی کردن انتهای فوتبال است و زمانی که پایان می‌یابد احساس بدی خواهید داشت.

او در رابطه با مدت زمان مربیگری‌اش گفت: نمی‌دانم، بستگی دارد چه احساسی داشته باشم. شاید سرمربی متقاوتی باشم. احتمالا بتوانم تا ۶۰ یا ۷۰ سالگی در این حرفه باشم.

برخی معتقدند زیدان سرمربی خوش‌شانسی است. او درباره این موضوع اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم از این تفکر ناراحت می‌شوم اما احساس خوبی به من دست نمی‌دهد که هر لحظه کار خودمان را نشان دهم. در این چند ماه به موفقیت‌هایی دست یافتیم. در فوتبال باید در لحظه بود و ما این کار را انجام می‌دهیم. زمانی که توپ را در اختیار داریم باید تهاجمی کار کنیم و اگر توپ نداشته باشیم باید خیلی خوب دفاع کنیم. می‌توانند درباره تاکتیک حرف‌های زیادی بزنند. برخی می‌گویند بهتر از من هستند و کارشناس هستند. من مانند دیگران تاکتیک را نمی‌بینم. برای من تاکتیک روی فرم بودن و وضعیت ذهن است. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس