image-20191221164548-5.jpeg

آیا تا به حال فکر کرده‌اید بهترین روش تعمیر موبایل چیست و بهترین جا برای تعمیر آن کجاست؟

داستان پیچیده‌ای به نام "تعمیرات موبایل"

تلفن همراه که برای بعضی از افراد، مهم‌تر از صمیمی‌ترین دوستانشان هست و بدون آن نمی‌توانند یک روز را نیز تحمل کنند، مثل انسان‌ها ممکن است روزی دچار مشکل شود و باید او را به عیادت پزشک ببرید ! البته همه پزشک‌های تلفن یا همان تعمیرکاران، به اندازه پزشک‌های بدن ، آدم‌های خوش قولی نیستند و امروز و فردا کردن بخش جدانشدنی کار برخی از آن‌ها است.گاهی نیز که یک تعمیرکار مجرب و خوش قول گیرتان می‌آید، مشکل دیگری سر راه شما سبز می‌شود و آن هم نبود یک قطعه خاص از گوشی شما در کشور است.

اگر ساکن شهر پرجمعیت تهران باشید و گوشی تلفن همراه نیز داشته باشید احتمالا حداقل یکبار گذرتان به خیابان جمهوری و مرکز تعمیرکاران موبایل خورده است. احتمالا اگر وسیله نقلیه متعلق به خودتان را نیز نداشته باشید و ساکن مناطق شمالی‌تر خیابان جمهوری باشید، حتما با مشکل دسترسی و یک‌طرفه بودن نیز مواجه شده‌اید.

همه این شرایط و مشکلات دست به دست هم می‌دهند تا تعمیر گوشی را تبدیل به یک مشکل کنند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که چند هفته عادت استفاده از گوشی را ترک کنند تا بتوانند یک روز خاص را مرخصی بگیرند و اگر شانس و اقبال با آن‌ها یار باشد، گوشی خود را به موقع به دست تعمیرکار موردنظر برسانند و سر وقت برگردند تا یک انتظار طولانی و طاقت فرسا را آغاز کنند و به امید روزی بمانند که گوشی عزیز آن‌ها دوباره صحیح و سالم در دستشان قرار می‌گیرد ! اما چنین شرایطی همیشه هم برای همه ممکن نیست.

قیمت‌هایی نوسان‌داری که اکثر تعمیرکاران خرده پا بر حسب سلیقه آن‌ها را تامین می‌کنند نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد برای تعمیر گوشی با آن مواجه می‌شوند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید بهترین روش تعمیر موبایل چیست و بهترین جا برای تعمیر آن کجاست؟

تعمیرات گوشی

برخی از مراکز تعمیرات گوشی تلفن همراه از خلاقیت خود استفاده کرده‌اند و خلاقیت را با شکل سنتی کسب و کار ترکیب کرده‌اند و تا ساز و کار تازه‌ای بسازند و مشتریان را از شر مشکلات مربوط به تعمیرات گوشی خلاص کنند.

یکی از این راهکارها، سفارش غیر حضوری گوشی تلفن همراه است که مرکز موبایل سلام آن را پیاده سازی کرده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این روش اصلا نیاز به سر و کله زدن با راننده‌های عصبانی، ایجاد یک نقشه‌راه هوشمندانه برای دور زدن ترافیک، مصرف فسفر برای متقاعد کردن صاحبکار خود به گرفتن مرخصی یا چنین کارهایی نیست. فقط به یک دستگاه برای وصل شدن به اینترنت نیاز دارید.

سایت موبایل سلام به راحتی امکان سفارش تعمیر گوشی‌های شما را فراهم کرده است. با ورود به سامانه این سایت و انتخاب دستگاه مورد نظر خود ( تبلیت، تلفن همراه یا حتی ساعت هوشمند ) و اعلام اطلاعات آن مثل سری و مدل، با لیستی از مشکلات احتمالی گوشی روبرو می‌شوید. اگر در میکروفون، اسپیکر، برد، سوکت، دوربین، صفحه نمایش یا باتری گوشی خود دچار مشکل هستید، می‌توانید در این لیست مشکل موردنظر خود را اعلام کنید.

شاید اصلا ندانید مشکل گوشی شما چیست اما در این حالت هم امکان ثبت سفارش تعمیر غیر حضوری برای شما امکان‌پذیر است. موبایل سلام به این مسئله هم فکر کرده و گزینه‌ای در اختیار شما قرار داده که می‌توانید سفارش را با زدن گزینه "نمی‌دانم" پیش ببرید تا برآورد هزینه گوشی را پس از بررسی و معاینه به شما اعلام کنند . حتی اگر گوشی شما مشکلی ندارد و فقط می‌خواهید گلس گوشی خود را تعویض کنید، امکانی برای این کار نیز در سیستم تعبیه شده است. برخلاف روش مراجعه حضوری به چندین تعمیرگاه مختلف و صرف زیاد، برای روش سفارش غیرحضوری فقط به 20 ثانیه زمان نیاز دارد.

چرا موبایل سلام؟

موبایل سلام یکی از مراکز معتبر تعمیرات موبایل تهران است که در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به وبسایت آن مراجعه کنید . سفارش غیرحضوری تعمیرات موبایل فقط یکی از خدماتی است که این مرکز به ساکنان شهر تهران ارائه می‌کند.

این شرکت ویژگی‌های فراوانی دارد که تا شما را به همکاری متقاعد کند. از آن جایی که قطعات تلفن‌های همراه از خارج وارد می‌شوند، بسیاری از مراکز تعمیر قطعات کافی برای تعمیر گوشی‌ را در اختیار ندارند و به همین دلیل باید چند پاساژ و فروشگاه را برای خریدن یک قطعه کوچک بگردید و شاید در یک فروشگاه در نزدیکی شما باشد ولی آن را هرگز پیدا نکنید. سلام موبایل واردکننده مستقیم قطعات موبایل است و می‌تواند به راحتی قطعات خراب شده موبایل را از خارج برای تعمیر گوشی‌های شما وارد کند.

تعمیرکاران مجربی که با این کار می‌کنند نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی خاص این مرکز است. تخصص در تعمیر موبایل، بزرگترین هنر یک تعمیرکار موبایل است. متاسفانه افراد زیادی بدون داشتن آگاهی از این که گوشیشان می‌تواند تعمیر شود، آن را برای همیشه کنار گذاشته اند یا قطعات آن را فروخته اند . این افراد اگر از ابتدا به افراد مجرب در این زمینه مراجعه می‌کردند متحمل چندین میلیون ضرر نمی‌شدند.

گارانتی پس از تعمیر نیز یکی از خدماتی است که اکثر مراکز تعمیر موبایل از ارائه آن طفره می‌روند چون به دانش خود در تعمیر شک دارند. موبایل سلام به تعمیرکاران ماهر خود اطمینان دارد و می‌داند که بازگشتی در کار نخواهد بود و از این امر ضرر نخواهد کرد . به همین دلیل می‌تواند به راحتی و بدون هیچ ترسی این خدمات را به مشتریان ارائه کند. انصاف در قیمت‌گذاری و ارائه یک لیست از قیمت‌های ثابت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های موبایل سلام است .

کلام آخر

تعمیر گوشی به اندازه درمان بدن سخت نیست !  فقط گاهی مجموعه‌ای از شرایط به شکل ناخودآگاه باعث می‌شود که یک کار که به سادگی در 20 ثانیه قابل انجام است، پیچیده به نظر برسد. حتی اگر تعمیرگاهی چسبیده به خانه شما باشد ،  مدت زمانی که برای رسیدن به آن باید صرف کنید احتمالا از 20 ثانیه بیشتر است!

همه این ویژگی‌ها را فقط در موبایل سلام می‌توانید در اختیار داشته باشید تا علاوه بر صرف هزینه، هزینه‌های جانبی دیگری مثل هزینه رفت و آمد و هزینه وقت را متحمل نشوید. تعمیر موبایل ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است

کلمات کلیدی: تعمیرموبایل ، تعمیرگوشی ، تعمیرات موبایل تهران

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس