کد خبر 1022038
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: دلیلی ندارد برابر پرسپولیس ناامید باشیم و از تمام ظرفیت‌های‌مان برای برد در این بازی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در مورد وضعیت تیم شهرداری ماهشهر در آستانه دیدار برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را برابر پرسپولیس نشان دهند. به‌هرحال برای تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم، تقابل با استقلال و پرسپولیس یک بازی خاص محسوب می‌شود و حالا بازیکنان ما برای این بازی و قرار گرفتن برابر پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

چرا باید فردی سیاسی در استقلال مدیر باشد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری ماهشهر شانسی برای شکست دادن پرسپولیس دارد، خاطر نشان کرد: وقتی قرعه‌کشی انجام شد، گفتم که این یک بازی دو سر برد برای ماست و چیزی برای از دست دادن نداریم. دلیلی ندارد برابر پرسپولیس ناامید باشیم و از تمام ظرفیت‌های‌مان برای برد در این بازی استفاده خواهیم کرد. به‌هرحال ما هم برای خودمان شانس قائل هستیم هر چند که تیم ما با پرسپولیس قابل قیاس نیست. قطعاً تلاش می‌کنیم که فوتبالی تماشاگرپسند و قابل قبول انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره اینکه قرار است این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود، تصریح کرد: قابل پیش‌بینی بود که اجازه ندهند بازی در ماهشهر برگزار شود، چون اینجا استادیوم استانداردی برای انجام این بازی وجود ندارد. من برای هواداران ماهشهری ناراحت هستم که نمی‌توانند بازی شهرداری - پرسپولیس را در شهر خودشان ببینند. با این حال امیدوارم که در آبادان هم مورد حمایت قرار بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس