کاظم نسب

جواد کاظم‌نسب گفت: در بارندگی‌های اخیر خوزستان بسیج و سپاه و مدیران استانی تلاش‌های زیادی را در کمک به مردم داشتند اما وزرا و مدیران ملی حتی برای عکس گرفتن هم به اهواز نیامدند.

به گزارش مشرق، جواد کاظم‌نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مردم اهواز پس از بارندگی‌های اخیر گفت: هنوز مناطقی از کوت عبدالله و اهواز دچار آب‌گرفتگی است و مردم با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: بخشی از مردم قادر به تامین مواد خوراکی خود نیستند و در اینجا علاوه بر پمپ‌های قوی آب و تانکر برای خالی کردن معابر از آب‌ها، نیازمند مواد غذایی و آب معدنی هم هستیم.

بیشتر بخوانید:

قالیشویی حوزه علمیه +عکس

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در سال 96 مصوبه‌ای را گذرانده که طی سه سال فاضلاب اهواز نوسازی شود اما این طرح تاکنون پیشرفت اندکی داشته و فاضلاب شهری اهواز فرسوده و قدیمی و دارای مشکل است و شاهد پس زدن فاضلاب در خانه‌های مردم هستیم.

کاظم‌نسب خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدیران استانی و بسیج و سپاه در حال کمک‌رسانی به مردم هستند، اما وزرا و معاونان آنها و مدیران ملی حتی برای عکس گرفتن هم به اهواز و خوزستان نیامده‌اند.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که امکانات استان برای این شهرستان بسیار اندک است و وزارت نیرو امکاناتی را در اختیار استان قرار نداده و ما امروز برای تخلیه آب‌ها نیازمند پمپ‌های بسیار قوی و تانکرهای بزرگ برای انتقال آب‌های سطحی هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس‌ اظهار داشت: علاوه بر فاضلاب ما با مشکل دفع آب‌های سطحی مواجهیم و شهرداری اهواز اقدامی در این زمینه انجام نداده و اگر هم طرحی دارد باید بگوید چرا اجرا نکرده است؛ در واقع شهرداری اهواز و وزارت کشور باید در این باره پاسخ دهند.

کاظم‌نسب خاطرنشان کرد: هر از چندگاهی رئیس‌جمهور عنوان می‌کند در خوزستان فلان میدان نفتی کشف شده اما آیا اعلام می‌کند برای مردم خوزستان چه کاری کرده؟ این حق مردم خوزستان نیست که در شرایط سخت همیشه همراه و یار کشور باشند و امروز کودکانشان در آّب‌های فاضلاب بازی کنند و این‌گونه روزگار بگذرانند.

نماینده مردم اهواز در مجلس‌ در پایان گفت: مگر مردم خوزستان چه می‌خواهند؟ مردم خوزستان که توقع خاصی ندارند. آنها می‌خواهند سیستم آب و فاضلابشان روبراه باشد و از آب آشامیدنی برخوردار باشند و فاضلابشان از طریق فاضلاب شهری دفع شود. این که خواسته زیادی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 1
    دولتي ها ترجيح دادند بدون خودنمايي به خدمت رساني بپردازند و عكس گرفتن را براي شما بگذارند
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      0 0
      منظورت سفر ژاپن و اف ای تی اف و برجام موشکی هست دیگه.؟؟!! :))))))
  • GB ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    باز نزدیک انتخابات شد نماینده ها پیداشون شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس