کد خبر 1022018
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
لیونبرگ

فردریک لیونبرگ، سرمربی موقت و سابق، آرسنال بعد از جدایی از این تیم واکنش جالبی داشته است.

به گزارش مشرق، هنگامی که اونای امری در 29 نوامبر از هدایت آرسنال برکنار شد، از فردریک لیونبرگ خواسته شد که به شکل موقت هدایت توپچی ها را بر عهده بگیرد. اسطوره آرسنال در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که این تیم به طور کلی از هم پاشیده شده بود و فاقد اعتماد به نفس کافی بود؛ موضوعی که باعث شد لیونبرگ نیز نتواند روزهای خوبی را در این تیم لندنی تجربه کند. 

بیشتر بخوانید:

سرمربی آرسنال رسما معرفی شد

لیونبرگ حالا و بعد از جدایی از آرسنال مصاحبه ای انجام داده است. او گفت: " این یک تجربه عالی بود. من به این موضوع که سرمربی موقت باشگاه بودم افتخار می کنم. مطمئنا شنیدن حرف های مردم که چیزهای خوبی درباره من می گویند، فوق العاده است و قدردانی آن ها حس خوبی را به من القا می کنند. صحبت های مردم که درباره نحوه بازی و پیشرفت ما یک احساس ویژه بود. من در مدت زمان کوتاهی در این جا حضور داشتم اما می خواهم از همه آن هایی که به کمک کردند، تشکر کنم. ما بهترین عملکرد خود را ارائه دادیم و فشار زیادی نیز به خودمان وارد کردیم."

لیونبرگ در ادامه گفت: " حمایتی که من از تیم دریافت کردم فوق العاده بود. شنیدن آن آهنگ های احساسی و به آن شکلی که هواداران آن را پس از پایان بازی ها سر می دادند فوق العاده بود. من بسیار افتخار می کنم که در کنار آن ها ایستادم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس