کد خبر 1021948
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
image-20191221131316-1.jpeg

احتمالا شما هم نیاز دارید تا برای خانه تکانی شب عید فرش های خود را بشویید و نیاز به یک قالیشویی خوب دارید تا بهترین خدمات فرش شویی را به شما ارائه کند. با قالیشویی زن آشنا شوید.

فرش‌های ایرانی سرمایه فرهنگی و مادی ماست. حتی فرش‌های ماشینی که به ظاهر چندان قدر و قیمتی ندارند باز هم می‌توانند یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی و راحتی خانه‌ ما باشند. در خانه‌ها همه زندگی روی فرش جریان دارد و اگر آن را درست و خوب نشوییم عملا با راحتی و زیبایی خانه خود را به دست آلودگی سپرده‌ایم. یک قالیشویی خوب عملا جایی است که فرش شما چه دستی باشد و چه ماشینی را با کیفیت فوق‌العاده‌ای می‌شوید. اما شستشوی فرش یکی از آن کارهایی است که همه فکر می‌کنند از پس آن بر می‌آیند.

در این مقاله ما می‌خواهیم خدمات یک قالیشویی خوب را با هم مرور کنیم. قالیشویی زن معیار ما در سنجش این خدمات مناسب است. زیرا این قالیشویی تمام معیارهای یک قالیشویی استاندارد را دارد و شما می‌توانید با چند کلیک و یک تماس بهترین خدماتی یک قالیشویی خوب در تهران را به دست آورید.

خدمات معمولی که باید بی‌نظیر ارائه شود

فرش‌های ما به خصوص اگر انواع دستی و نفیس باشند. باید در شرایط استانداری به کارخانه قالیشویی حمل شوند. زیرا حمل نامناسب فرش به این کارخانه‌ها می‌تواند بدترین اتفاق را برای فرش شما رغم بزند. این واقعیتی است که قالیشویی‌های متفرقه برای کاهش هزینه‌ها تا در یک بار حمل، تعداد بسیار زیادی از فرش‌ها را به کارخانه حمل می‌کنند. برای این کار باید فرش‌ها را تحت فشار زیاد تا کنند تا فرش به حداقل حجم خود برسد. سپس تعداد بسیار زیادی از فرش‌ها را روی هم قرار می‌دهند تا ظرفیت یک وانت را تکمیل کنند. در مواردی تعداد فرش‌ها آنچنان زیاد بوده است که حتی وانت های قویی مانند نیسان هم نمی‌توانستند قالی‌ها را به قالیشویی برسانند.

مشکل آنجاست که فرش در حالت پهن شده در سطح خانه نیز نمی‌تواند فشار نقطه‌ای را تحمل کند و دچار کوبیدگی پرزهایش می‌شود. حال آن که در حالت تا شده فرش‌ها آسیب پذیری بسیار بالایی دارند.

در انبارهای فرش و فرش فورشی‌ها، فرش‌ها بر اساس اندازه آنها دسته بندی شده و فرش‌های هم اندازه را به صورت پهن شده روی هم نگه می‌دارند و کمتر دیده شده که قالی‌های دستی را در فرش فروشی‌ها، تا کنند و با فشار روی هم بچینند.

پس شرایط و نگهداری فرش در طول فرایند قالیشویی بسیار مهم است. در یک قالیشویی حرفه‌ای در هیچ یک از مراحل شستشو و خشک کردن، فرش شما تا نمی‌شود و یا به صورت لول شده نگهداری می‌شود و یا به صورت پهن شده آن را نگهداری می‌کنند.

شستشوی با حداقل مواد شیمیایی مانند مواد قلیایی و اسیدی دیگر ویژگی است که در یک قالیشویی باید وجود داشته باشد. بافت فرش مانند پارچه نیست که در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی داشته باشد. از این رو اگر فرش ما با فشار آب مناسب شسته شود، خیلی بهتر است تا آن که برای شستشوی آن از مواد شوینده غیر استاندارد استفاده شود. البته مواد شوینده ساده می‌توانند در این کار استفاده شوند.

خدمات ترمیمی و جانبی قالیشویی‌

برای این که فرشی داشته باشید که تا سال‌ها عمر کند و حتی به نسل دیگری از خانواده شما به ارث رسد، اول از همه باید یک فرش دستباف داشته باشید. اما فرش‌های اصیل به مراقبت‌هایی به غیر از شستشوی درست هم نیاز دارند.

شما باید هر چند وقت یک بار قالی‌هایی را که در چله‌ آنها از ابریشم یا پشم استفاده شده به دار کشی بسپارید. این کار سبب می‌شود انسجام فیزیکی آنها حفظ شود و از سوی دیگر این کار فرش شما را عملا به تنظیمات اولیه باز می‌گرداند.

دیگر موردی که می‌توانید آن را در قالیشویی‌ زن و دیگر قالیشویی‌های استاندارد سفارش دهید ریشه زنی، لکه برداری، قلم گیری و رفوگری است.

انجام با کیفیت این خدمات نیاز به پرسنلی استادکار و مجرب و محیطی بسیار مناسب برای نگهداری فرش‌ها دارد. به شما توصیه می‌کنم برای این که بهترین‌های یک قالیشویی را به دست آورید حتما در زمانی به غیر نزدیک عید نوروز قالی خود را به قالیشویی بسپارید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهترین جراح بینی تهران US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام خیلی سایت خوبی بود از سایت ماهم استفاده کنید
  • بهترین جراح بینی تهران US ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    سایت خیلی خوبی دارید از سایت ما هم استفاده کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس