کد خبر 1021935
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کارخانه

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: رفتار برخی‌ها مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه درمورد آخرین شرایط خود در تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: امسال متاسفانه مشکلاتی برایم پیش آمد و تمرینات را با تاخیر شروع کردیم. در شرایطی که وضعیت خوبی نداشتم با مسئولان باشگاه صحبت و وضعیت خود را برای آنها تشریح کردم. در بازی آخر به قدری حالم بد بود که بلافاصله به تهران آمدم و در بیمارستان بستری شدم.

بیشتر بخوانید:

۱۱ میلیارد تومان پول هواداران والیبال چه شد؟

وی درمورد اظهارات تندروان، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقاتی که برای من افتاد تندروانی که خودم برایش زحمت کشیدم، کمکش کردم و خودم به او میدان دادم، مصاحبه کرد و هیچ اسمی از من نیاورد. او بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل مشهد اظهارات جالبی داشت. احترام زیادی برای تیم مشهد قائل هستم، اما تندروان باید بداند تیم لوبه را که شکست نداده که اینقدر با هیجان مصاحبه می‌کند.

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه، عنوان کرد: خود کم بینی و خود بزرگ بینی برای هیچ مربی خوب نیست. خوبی که از حد بگذرد طرف مقابل خیال بد می‌کند. من بسیار برای تندروان زحمت کشیدم و همه نحوه مدیریت من را می‌دانند. من یک نظامی هستم و اعتقاد خاصی به نظم دارم. سابقه من مشخص است و همه می‌دانند که در والیبال ایران چه کرده‌ام. اینکه تندروان بخواهد مصاحبه کند و نامی از من نیاورد، به نوعی نان و نمک خوردن و نمکدان شکستن است.

کارخانه گفت: ما در ابتدای فصل سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی و جواد کریمی را جذب کرده بودیم؛ ضمن اینکه فرهاد قائمی هم در هفته دوم مصدوم شد. اگر شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش می‌رفت، بدون شک با اختلاف در صدر جدول بودیم. غیر از شهرداری ورامین سایر تیم‌ها شکست دارند و همین حالا هم اختلاف‌مان با مدعیان زیاد نیست. ارومیه مردم و مسئولان هوشمندی دارد. از صمیم قلب ارومیه را دوست دارم، اما بیماری‌ام اجازه نداد تا به کارم در این تیم ادامه دهم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خبرنگاران درمورد شرایط من از تندروان سوال کردند و او هیچ پاسخی نداد و تنها درمورد خودش صحبت کرد. آیا یک کمک مربی اینقدر جایگاه دارد؟ نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم و چقدر خوب است که انسان بر اساس جایگاه خودش صحبت کند. من بد کاری کردم که وی را به تیم ارومیه آوردم و قرارداد خوب برایش بستم؟ حتی برای بانک سرمایه هم مربیان زیادی بودند که می‌توانستند روی نیمکت بنشینند، اما من تندروان را انتخاب کردم.

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: از مردم ارومیه عذرخواهی کردم و ناراحتم که باید از آنها جدا شوم. برای مردم و مسئولان این شهر آرزوی بهترین‌ها را دارم. مردم خونگرم ارومیه واقعاً بی‌نظیر و والیبال‌فهم هستند. حیف است که این تیم رها شود و به حاشیه برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس